11 January 2010

~::IDA SAYANG ATI::~

MASUK UMAH BARU
Ati :xpayah agkatla..biar ati agkt, dduk cini je..(agkt brg dr tgkt atas kebawah, then angkat plak naik bus,lepas tu agkt plak naik umah baru)
ida:(menagis dlm hti)mesti at pnat,cian ati, aku mmg xbleh akt
Ati :"ida ambik katil ni, at ambik katil ni..
Ida :"tq Ati..
Ati : "ida nak nasi lauk gpo?
ida :" ikutla lauk gapo pon..tlg beli deh..
Ati :"hoo..nnt at beli..
Ati :"nak beli gapo lg?
ida :"teh o ais..
Ati:"ok..tggu jap deh..

ida tggu je kt lam bilik..ati n kwn2 pegi beli..macam tu la hari2 seterusnye..samapila ida btul2 chat..Ati tau ida sakit, ida xlaarat nak jalan, nak turun gga, dan ida xboleh pegi jalan merata sbb keadaan ida mase tu..Ati banyak tolong ida, bnyak cover ida, banyak berkorban untuk ida,Ati banyak beralah dgn ida, At kwn ida yg paling faham ida, paling kenal ida, dan yg paling rapat dengan ida,..Ati dah tau segalanye tntg ida, At Ttp tlg ida jgk walaupun mse tu ati pun skit jgk...Ida takut banyak sshkan ati, ida tkt at xtahan ngan ida, tapi At baik, Ati xmerungut pun, Ati nmpk ikhlas tlg ida sbb at tau ida sakit..Ida syg Ati......Ida xnak hbgan kita putus, Ida nak kita kawan smpai bila2..sampai kita mati..
Arini ari jadi Ati..Ida nak ucap tima kasih banyak2 untuk Sglanye sblumni..Semoga Ati pnjg umo murah rezeki, kawan sampai bila2, dapat rezak baik, dapat capai ape yg diimpikan, dapat jadi yang terbaik dalam hidup...
Smoga ALLAh merahmati ati selalu..
IDA SAYANG ATI..
HEPI 22BESDAY....

2 comments:

Emie RC said...
This comment has been removed by the author.
atie_hidayatul said...

ida...
at pn syg jgk kt ida...
thanks ingt besday at...
ida pn kwn at dunia akhirat...
luv u very much....