20 March 2010

~DIE kawan saya~

 gambar curi dari fb DIE
DIE kawan saya
DIE satu sekolah dengan saya
DIE satu kelas ngan saya
DIE satu asrama dengan saya
DIE satu bilik dengan saya ke??? tak..DIE bilik lain..
DIE ade satu perangai macam saya...
DIE sayang saya???????  xtahu   Tapi saya sayang DIE..
DIE baik??????      YEEE baik sangat....
Die ingat saya???? x tahu... TApi saya ingat DIE..
sebab?????
DIE kawan saya..
DIE bespren saya..
DIE yang sentiasa saya ingat...
Arini besday DIE...
Hepi besday untuk DIE....
semoga cepat matang...xmatang lagi ke?????xtahu...
semoga menten kurus...dulu die gemuk ke???? ye ....tapi comel....:)
semoga DIE juga sayang saya....
p/s: sejak bila ber`saya` saya ni?????? sejak kenal DIE

sape DIE?????
DIE SITI JAMILAH ank pakcik hasan duk kt kg pek.....

No comments: