19 January 2012

Potong kek siket..ambik syarat jer..

Fuhhhh...gigih aku uplod pica..punya la bentat wap..huihuhui..
aterr..katenyer hari lahir..harus ade kek..kan..walaupon makan secuit je..xsedap langsung...
dah la kek hudus..tulisan plak macam budak tadika yang tak berape nak tadika..geram tol..
kt macang xde plak kedai kek yg apeketah namenya yang ade toping comei2 ala2 sayang nak potong tu...
huhuuhuh..
befday en edo biase2 je..xde celeberet meriah bagai..biase jer..
tapi sambut la jugak..kan tak buat ape2 sedih jer rase..so buat seprais sikit..
pergi serbu kat kedai die kat macang...aku tak bagtau yang aku nak kuar la kiranya...die ingat aku kat rumah sajo..g2..

mula2 meseg2 tanya u kat mane,buat ape segala bagai..
pastu cakap duk wat itu wat ini..padahal aku pegi beli kek...
duk tengah jalan2 tu..die cal...
pikir jugak nak angkat ke tak..angkat ke tak...last2 agkat jugak....tp buat2 mcm tak dengar je..

sampai kedai die...tarammmmmmmmmm...
tekejut la jugak en edo seposen...hehe
yela tengah meseg2 cakap tengah bagi anak makan la,ape la..tetiba..muncul depan mata...hehe
sik baik tak buat benda2 lain..huhu

soo...conclusionnya hepi,terharu.terkesima,dan segala ter lagi la..
Alhamdulillah..berjaya...:)

emmmm..nengok ler hasilnya..

Kek yang hudus..

My botak tengah putun kek

:)

telan..jangan tak telan..walaupon hakikatnya tak sedap langsung..
siap pakej..pahit lagi..

ambik hati..makan laaaa jugak...:)

Paksa jugak aku makan..huhu..manntopp

LOve u so Much sayang..:)
HEpi ending..
Mode : BAhagia....:)

4 comments:

.:. Maa .:. said...

ye la daaaaaaaaa.... kek hudus giler.... hahaha lawak da ni... bapo yal???? beli la kedai melor ko, sblh spm tu ko.... tp xpe, itu xpenting. yg penting kebahagiaan itu.... hihihi.... dak tecit alisha xjoin sama? sian dia da tggal ;p kem slm smua

Ckin Kembaq said...

selamat hari lahir akak..hehehe ^__^

Nur Hawa Mohd Zin said...

lor xsdp ke..xpe kngn tu...hihi

aSmiDar said...

Maa : haa..hudus kan..huhu..beli kat sblah kepci..xdok lolo..xambik pon..haha
Alisha tinggal tokmi la meta bui can nk romentis2..kakakakaka

Ckin : Bukan Akak..laki akak dik..hehe..tenkiu..utk die...:)

HAwa : haa..kengan tu penting..hehe