09 June 2012

saya sayang Blog saya,hari2 saya baca blog saya,saya sayang blog saya,hari2 saya bukak blog saya,saya sayang blog saya,hari2 saya tengok blog saya.....awak ade???

Saya sayang blog saya..ape jadi sekali pon saya tak akan padam blog saya.....!!titik fullstop!!


itulah die..menggambarkan betape sayangnya aku pademu..cehhhh..huhu..sebenarnya bukan sesaje nak merapu meraban ni...ade benda yang mendorong insan yang dah lame mengsibukankan diri dengan dunia realiti ini mendiamkan diri di dunia glamor ini....glamor ka???hahaha  ok la..dunia maya la...xde maknenya nak glamor..update pon staun skali...huhu


ok...lets go to the titik sebenar...
sebenarnya baru dapat cita dari my intan payung pengarang jantung gedebak gedebuk suamiku..yang menyatakan blog yang comel, montel, gebu ini telah diteliti sepenuhnya oleh 'seseorang'..jadinya entry ini khusus untuk 'seseorang' itu....


Ini blog saya,seperti tajuk diatas,saya sayang blog saya...macam itu,,,jadisukanya hati saya la ingin menceritakan ape sahaja yang saya rasa saya nak cerita...ape saje!!...kan....


kalau nak baca silakanterimakasihdatanglagibawakbiskutmerybanyak2...kalau tak nak baca silakanterimaksihpergisegera...dan...dan...dan...
kalau ade kemuskilan,kekusutan,keidaktahuan,keingintahuan,kesibukdiriannaktahuhalorang,sila,sila,dan sila tunjukan diri...tinggal komen,kalau tak nak tinggal komen pon tingggalkan lah biskut meri ke eskem ke ,,kan...xpayahla nak tanya orang lain,pastu selit sikit2 cemuhan,cacian, hinaan..tak baik tau...Tuhan marah..tak takut dose ke?gitu...


Pastu se lagi baiknya tanya sendiri or tinggal komen ke tinggal hape2 ke kt sini...pastu selalu bukak blog kesayangan saya ni..nanti En Nuff tengok..En Nuff bagi saya duit banyak lagi..bila En Nuff Bagi saya banyak duit lagi..saya jadi kaya..bila saya kaya,hidup saya senang,bila hidup saya senang nanti saya akan senangkan sume orang...boleyyy?? Dannnn lagi kalau la ade keNaktauan ape2 Cer tentang hidup Kuaga saya...tanya saya...akan dapat jawapan yang sangat tepatt..tip..top fulamak....kalau guna khidmat Peng TraslateD ni..jawapan akan jadi samar banyangannnn...macam tu..contohla kan...bila saya Tulis..Kucing bertanduk..kalau tanya khidmat pengtraslatedd..akan jadi..kucing itu hantu sebab ade tanduk..sedangkan maksud saya kucing itu dipakaikantanduk kat kt kepale sebab tengah berlakon filem lawak....haaaaaaaaaaaa...g2


jadi..pada cik kak,cik abg....jom la baca blog saya...bukak blog saya banyak2 kali...nanti duit saya masyuuukkkkk...tima kasih...:)saya sayang blog saya,hari2 saya dapat duit dengan blog saya....!!


okey lah dah sudah memuntahkan kesuka hatian setelah dikritik..waa..kelas kau jah..haha..


entry seterusnya bekenaan ngan besday sicerdik,bijak,pandai jantung hati sayang...6/6/12...
besday yang pertama..ALisha mama tayam.....












p/s : saya dah maafkan 'seseorang' tu..len kali jangn buat lagi...Nak buat lagi??maaf dah abis untuk itu,sekian terima kasehhhhh...
saya sayang blog saya,hari2saya jaga blog saya..awak tak suka??ade saya kesah?...

2 comments:

BLADE EDGE said...

salam akak...

aduhh..kepenatan membaca entri dgn kepanjangan yg berjela2...

pembacaan dgn penuh kesungguhan mendorong segala kepenatan dan kepeningan apabila si penulis menulis dgn penuh kesukaan..hahaha

aSmiDar said...

haha..luah perasan jarang2...