31 October 2012

Abang Ali dah semakin hensem

Sebenarnya mood menulis malam ni membuak-buak,
rasa macam nak tulis macam-macam,nak publish sume gambar2..
tapi tenet kelaut pulak..hujung bulan kot..berona ler pulak..huhu..
nak letak 1 gambar pon macam nak letak seploh gambar..
dalam hati ade geram..sikit..

tapi tak pe la, sebab dah lame sangat sepi..teruskan jugak dengan sekeping dua gambar...
Cerita anak sulongku..
lame dah tak citer pasal die..asek2 adik44 ko je...kan..
Nanti kecik ati plak die..kalau tau mak die ni sebok dok promot adek jer...nantikang ingat hakutak sayang dier...
sape tak sayang anak oit....uhuuhukk

Dengan bangganya...
jengg..jeng...
Muhammad Ali :)


Makin hensem dah sekarang..
hensem ke???hehe..kalau maknya xcakap anak die hensem sape lagi kan...hensem...hensemm...
dah nama pon anak mama kan....:)kikiki...

citer pasal die...
perasan tak rambutnya dah semakin ade pesen....
dulu botak jer...
jangan harap nak ade bentuk-bentuk bagai...
saje tak nak botakkan kali ni..
nak 'mencuba' kata babanya..

aaaaa..bila dah ade rambut ni kemain lagi la nak melawa...
selalu basahkan rambut pastu nak buat terpacak la hape la...
tapi satu jer yang tak tahannya..
bila die...
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.

SENYUM....HAHA..
hancus....
heheh..tak baik kutuk anak sendirik..


xpela abg ali kan.tunggu 2,3 taun lagi...
nanti tumbuh gg baru...yang hensem bertambah3 hensemnya..:)


okey...:)

Mereka..
Hati saya...
Love

4 comments:

.:. Maa .:. said...

muka sama je ali ngn alisha...hihihi alisha comelnya pakai tudom ;)

aSmiDar said...

mestila sama sbb mereka adik beradiks...:)
kan....

BLADE H said...

salam akak....

lama xdtg jenguk sini..

hero dh makin besar nmpknya..hero saya pun mcm tu jugak :-)

hrp semuanya baik2 saje..happy blogging....

aSmiDar said...

Haa...nnt pasni dtg selalu deh...akknk aktiv blik...wahhh g2