26 February 2013

26 Tahun sudah..

Alhamdulillah...sihat sejahtera arini..
dah 4 ari ujan lebat...
baju2 memang payah la nak kering.....
cuaca pon sejuk memanjang...
kengkadang bes jugak..tp bila dah ari2 macam ni...
rindunye lahai pada matahari....
biasa la kan..bila ade yang ni nak yang tu...macam tu la jugak sebaliknya..huhu
citer arini macam biasa saje...masih dalam mode arijadi...
wakkakka...
ari jumat aritu xde buat celebration ape pon...
just kuar makan2 anak beranaks...
macam jumaat yang biasa...
lepas tu sopim2 prrabih duit sikit...
pastu makan lagi..
thenn..
balik umah...

walaupon aku tak mengharap mane..* yeketakmengharap*..
ok siyes..memang tak mengharap mne...cuma kalau2 ade ape yang macammm spesel siket...hehe.
atenyer besday gurls...
.
.
so..
memang xde ape la yang spesel....
balik umah...
tidooo...
pastu....
.
.
.
.
.

4 comments:

diana said...

hujan2 gini takut anak selsema je la..risau..

nini said...

KT pun selalu hujan....alahai....tak best nak p jalan2...hehe

nini said...

happy besday yer kak...=D semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...amin....=D

aSmiDar said...

Tenkiu nini...
Haaa...same umur...huby tua sebolan jek..hehe..

Diana ..tu la...ujan gak...risau ank dmm je la..