02 March 2013

Grrammm

Gerammm dengan aper¿
dengan line maxis....
hadoiuii hangin btol...dah la aku update guna henfon...asek la tersalah eja nya..susah plak nak menekan nak betolkan balik ayat yang salah...aternyer touch skrin...
pastu nak tekan tu bukan nya tepat pada tempat yang kita nak..asekk la tersasar jer..dah dasar tangan keras mematuk..haha

yang aku geram sangat ni nak update pastu tekan nak pos..sekerat je masuk sini...pastu nak edit balik xjalan plakkk..
waaaaa..geram nyer...

saaat macam ni teringat n rindu kat komputer vesar gedabak...
senangnyer nak menekan segala key boord tu..
mesati panjang lebar bleh tulis sini tak hengat donia...
oke la..citer pasal Alisha brjanggut tu macam panjang je lagi aku taip..tu k
je yang tinggal..naseb la..nak taip balik malas dah...


okey..baii

6 comments:

BLADE H said...

fatut la vanyak2 salah eja...hahaha :-D

.:. Maa .:. said...

Haaaaa tau xhape.... keburukn touch screen tu la. Baik laptop lg keeeeennnnn... hihihi... tu la da nk canggih sgt ;p

aSmiDar said...

Haa..perasan..tp dh pyh sngat dgn line asekxde....akak bedal jerrr..haha

aSmiDar said...

Nk terai jgk maa...ingt segalanya mudah..upenyer idokkk..huhu..naseb la.

Amanina said...

Salam.. susah sikit kalau on9 guna fon :)

~aSHa~ said...

mmg menaip kat keyboard pc jugak yg pantas dan mudah