06 March 2011

Ari bahagia Nor Masriah

Ni la Nor Masriah Ayu kebabom kau memang The Boomm..
malam akak nikah..kat masjid belakang umahnya...
Comey kan...naik la seri pengantin tu orang kata..
jelingan menggoda lagi..

haaa..ni bukan mak pengantin,kakak pengantin mahupon pengantin sendiri..ini merupakan seorang mak buyong dengan teman baiknya..
kihkihkihkih...~`_`~


ehhh...hover nampak..
gambar ni lagi??
hihihihi..
harussss


Biasa la..
bila dah atend weding kawan2 ni..
pengantin memang sah2 la kna hover kan...sebab dah memang hari bersejarah die..
tapi kawan2 kepada pengantin pon kna hovwer jugak..
macam mak dara dengan anak2 dara ni la..
kalau nak meriahkan majlis..
jemput la diorang...
hehehe
Nor ni merupakan orang yang paling bertuahla antara kami..
sebab dalam ramai2 die la yang paling cepat dapat keje..
belum grad lagi dah sain kontrak ngan gomen..
tapi kalau ikut jodoh aku la yang paling kebabom...
ke yang paling gatal????
hehehehe


opppsss...mak terover kat c2...
mase weding ni jugak kami dapat kumpul balik kawan2 UDM..
kira macam reunion la..
bes jugak kumpul reramai macam ni kan..tak kisah la majlis orang pon..yang penting kita heepi..

Majlis akad nikah..
pengantin lelaki anggota polis yer..jangan memain..

ni jela gambar2 yang larat diuplod..
gambar yang lawa sikit tu diambil dengan kamera mahal moncong panjang cik ekin punya..
kalau ala2 lawa je tu ambik dengan kamera hp je yer..
tunggu jugak pengantin uplode gambar dalam Fb..
kot2 ade terselit muka mak dara,anak dara,bakal mak dara kat atas tu..
dengan kamera mahal moncong panjang sedepa jurugambar..
tapi non ado lagi..
pengantin bizi kot...

okelah..
selamat pengantin baru kepada 
Nor Masriah & Ju (lupa nama penuh Plak)
semoga kekal bahagia hingga akhir hayat..
cepat2 timang beby..
kita berlumba nak???
hehehe

ohhhh...majlis ni dah lame berlalu..
baru sempat nak cita..okey la
asal tak basi lagi
kihkikih

2 comments:

BLADE EDGE said...

salam akak...

hehehe..lama xde entri..time2 kenduri tu la merajinkan diri nk tunjuk muka. kalo hari2 biasa mmg xde kesempatan la sbb ramai yg bekerja la katakan...

skrg ni UDM dah jadi UNISZA pun, dan skrg saya pulak dah keje kat UNISZA. baru jer...akak pulak, jaga la baby dlm perut tu elok2 :-)

damha said...

aksi mak2 dara beraksi memeriahkan suasana yg sememangnya dah meriah...he333