26 December 2011

Asmidar Vokal Bukan Sekadar Rupa, Saya??? Asmidar bukan Sekadar asmidar..Voley..heh

Semalam tengok Vokal Bukan Sekadar rupa..Asmidar yang menang..pemos doh la orang yang namanya Asmidar..kalau sebelum ni susah nak glemer nama tu,sebab macam kg je..ke nama yang yang pelik? 

Tapi ade sblom ni bila saya pegi sekolah ke tusyen ke,pegi kt klas kt Universiti ker, bila orang tanya nama, saya cakap Asmidar...mesti ada yang tau tu cakap...haaaaa...Asmidar Ali setan..mula2 dengar tu ingatkan orang cakap saya setan..sentap kejap...tapi bila goggle tengok..rupa-rupanya ade cerita yang fauziah ahmad Daud belakon dengan sape tah tak ingat nama jd ali Setan..so..dah paham la nape orang panggil Asmidar Ali setan..

Dan Bila ade program vokal Bukan Sekadar Rupa..dan ade plak sorang hamba nama Asmidar..Aku dah rasa Asmidar menang..hehehe...voley g2?

Ali pon duk sokong Ammida..ammida...Go2 Ammidar...

Asmidar..Bukan Sekadar Perut..hehe..gambar lame..Alisha in D House...:)

No comments: