20 July 2010

Akhirnya...Die milik aku..

Hati sedang berbunga-bunga
Huhuhuhuhu...tajuk xboleh blah...
semangat waja nak update blog malam niii...hihihi...
nasib baek si kecik dah tido, xde la berebut lappy ni dengan die..hehe

ape yang akhirnya die milik aku tu?????
ha    ha    ha   haa   ......

tengok...tengok...tengok....
ape yang lain dari yang lain kat blog kesayangan aku neh...(fuhhh...tiba-tiba je jadi blog kesayangan plak)

dah berbolan-bolan aku cuba-try-test nak buat benda alah ni...
godek punya godek punya godek..
fail punya fail punya fail...
tanya orang tu...tanya orang ni...

orang tu tak tahu..orang ni tak nak ambik tahu...
last2 aku try gak godek2 sendiri...
senang jer sebenarnya..
yela..die dah ade instraction...just follow d direction..
dapat la seketul..huhuuhuhu

tapi xberapa puas hati lagi..
nk godek2 lagi...susun-susun balik..
nampaknya ade kerja la aku do tiga hati ni..
huhuhuuhuhuhu
k lah nk titon dah..babai

No comments: