18 July 2010

Tolong...Tolong...Tolong.....!!!!!

Arini nak mintak tolong ngn sume yang baik hati dan budiman......
kalau tolong orang-Tuhan sayang-dapat pahala-orang pun suka tolong kita balik...
"what goes around comes around"

tolong yer...tolong yer...please..please...
.
.
.
Nak tanya pasal ni.......
Rujuk gambar : yang bertanda petak-xbrape petak-merah-yang xbrape comel tu...

masaalah die macam ni....setiap kali aku bukak facebook mesti die kuar benda tu...die suh update email adress.....aku dah isi dah email baru..pastu isi juga email lama....

pastu die kuar macam ni....

haaaa......die kuar gini.....
succes la kan....THE BIG-BIG PROBLEM nye adalah..benda ni berulang2....setiap kali klik PROFILE..KLik HOME....asyik kuar benda ni jer...
xkan nk kena isi setiap kali kot...
orang lain xde pon....

tolong bagitau ape masalah die...dan ape yang perlu aku buat...

tolong ...tolong...help me....ape yang patut aku buat ni...

Aku takut jadi macam akaun friendster...
Asyik kuar benda yang sama jugak...suh verify email....dah buat ape yang die buat pon asyik jer macam tu...
last2 aku biar jer....
Then..:( now dah xboleh bukak dah akaun tu....

Tolong aku plezzzzz....
aku takut jadi g2 jugak....
ade  sapa yang tau tolong bagtau ek.....
tinggalkan komen...
ataupun inbox me kat fb..
plezzzzz..plezzzzz help me...

Akhir kata "bantu membantu la insan yang memerlukan bantuan ini" sobsobsobsobsob...

Terima kasih.....

No comments: