25 December 2012

Semangat macam di tumbuk2 je!!

see...terkejut tak bila blog korang tiba2 bukak jadik macam ni...
HAS BEEN REMOVED???
ape maksuknya??
di remove?sape yang remove?macamne boleh teremove?ade orang remove ke?salah seting ke?
macam macam la dalam kepala hotak aku ni...
terpikir abis dah la usaha aku selama ni..cerita aku,kenangan aku,kawan2 aku...
macam2 la..
sampai terpikir nak buat blog baru,
tapi semangat dah berkecai,ase down sesangat,tak tau nak cakap macamne...
dalam 3,4 ari jugak la aku terai bukak still kuar macam ni..nak godek2 susah sikit la sebab aku bukak dengan tablet..bukan susah macamne,cumanya biasa la benda baru kan..aku tak berape mahir lagi,pastu dengan line celcom yang macam siput asek2 la loading je....
aku ni plak bukan boleh tengok loading sangat,asek nak refresh je..aternyer sampai bila la tak jumpa...
pastu arini la baru en suami topup brodben..dapat la aku on9 kat laptop kesayangan aku ni..
jumpa la punca ceritanya..
Alhamdulillah dapat balik blog aku ni..
upenyer die nak verify email..pada hari bukak dengan tablet tu,die mintak isi alamat email,aku isi alamat gmail.lantaran itu la jadik macam ni....

Mula tengok kat blog kawan2 yang ade web site aku...sume duk tulis blog aku tak dapat dikesan..sedih weii...
dah buatdah blog baru..tapi tak semagt nak update..aku nak try jugak godek sampai dapat blog ni...mujurla...mujurla..mujurla......Dapat jugak akhirnya...:)

ps : Dah buat header n Bagroun baru...tunggu nak uplode jer...Biar semangat pulih balik..Alhamdulillah....Fuhhh

2 comments:

Ckin Kembaq said...

dia hilang sendiri akak..hahaha tula..lama tak buka la tu.. =)

aSmiDar said...

Nanti letak balik eks..kalu tak akak majuk..hiks..:)