13 November 2010

November!!

Bulan November ni sebenarnya banyak kenangan manis yang wajib diingat..
Banyk benda yang berlaku bulan ni..
nk tulis kat sini dah terlepas tarikh 1, 1...
rugi nyer.....

tapi tak pe ...
tulis sekarang pon smer jer..
kan..;)
nanati nak panjangkan 1,1 ila ade mase sesuai..

09.11.2007 = Tarikh yang sangat bermakna bagi setiap insan yang bergelar isteri, kekasih..
bahagia sangat...
terima kasih sayang...

11.11.2005 = Tarikh dimana aku dan en Edo declare sebagai pasangan kekasih...;)
banyak jugak cerita suka dan duka sebelom dan selepas tarikh ni..
nanti aku stori satu2 kat sini...:)


16.11.2009 = kenduri kesyukuran untuk aku dan en Edo...:)
berlansung dnan meriah dan jayanya....

19.11.2009 = Majlis kenduri kesukuran lagi..
kali ni kat rumah en Edo..


ade lagi tak??
setakat ni dlu kot..
yang lain2 nanti nak ingat balik...
yang penting bulan 11 memang banyak kenangan manis...)

3 comments:

BLADE EDGE said...

salam akak...

oh indahnyeeeee cinta :-DDDD

sabree hussin said...

setiap bulan pun ada kenangan

diana said...

wah..
november yang indah..