10 November 2010

Ulek Mayang

Tengok tak citer ni??
Dulu aku macam tak suka..
tapi tengok jugak..
Kayangan tu dekat Muzium negeri terengganu..
Bijak jugak die belkon kat Muzium..nampak besar la kan..
tak macam sesetengah citer kayangan..konon..tpi rumah biasa jer..hakkksss

Tapi
satu benda je nak cakap..
citer ni tak islamic langsung kan...

tak pernah tengok pon diorang sembahyang..
nak makan tak baca Bismillah pon..
ucap Alhamdulillah ke..subhanallah ke..ape2 la..
Nampak hantu bertempik suh pergi-pergi..bukan nak baca ayat Qursi ke hapa..
pastu bomoh2 pon cara macam tak betul..

tu je komen setakat ni..hikss..


ppssstt : ke aku yg terlepas pandang??kalau betul...aku mintak sori..:)ini cuma pendapat....huhuhu

10 comments:

diana said...

hahahah..
akak tk pernah tengok..
dah eda cakap gitu
mula nak tengok la..

pengarah dia bukan islam kot..
tak pun penulis skrip nye bukan islam..
atau pun pelakon yang tak reti hape..
hahah..

sarah-najwan said...

xtgk citer ni..ptg2 bizi bertenet..hihi

aSmiDar said...

pelakon die biasa belakon jadi hantu..hehe

aSmiDar said...

sambil menyelam minum nescafe..hehe..
dah biasa tgk ni nak tgk hari2 la sbb nak tau kesudahannya..huhu

Tomato Gurl's Life said...

ciktom org trg tp xsuka cerita ni..hampeh je..tahyul melampau..

diana said...

eda..
jadi hantu..??
patut la..
dia terbawak2 watak jadi hantu kat dalam drama lain lak..
hehhe

BLADE EDGE said...

salam akak...

malas laa nak ikut citer tu, dah slalu sgt gi muzium tganu..dekat jer..hehehehe

anyway skrg ni berlangsung pameran haiwan berbisa kat muzium tganu, dr 1.11.2010 hingga 31.12.2010

~pinkylixi0uz~ said...

cam mengarut jer cite tue..huhu

aSmiDar said...

Cik Tom :laaa..ccik tomorg gaanu ker??
tak pasan plak..huhuhhu

Diana : haa..maee ddie tempik suh hantu tu pegi..
diie pon macam hantu..haha

aSmiDar said...

Blade : yer??
blade pon oree ganu ker??

ja:ermm..mmg mcm ngarut kan...