16 November 2010

Selamat hari Raya AidilAdha..:)

Tut..tut..tut..
dah nak raya kan...macam baru tadi je raya Puasa..
esok dah nak raya haji pulak...

Tak buat ape2 persedian yang berat pon..
hanya kemas mengemas rumah yang sedia tak kemas..hikss..

Masak??
tak de ketupat..tak de rendang..tak de lontong bagai..
Hanya masakan biasa seperti hari-hari biasa saje...

sebenarnya ni kali pertama berhari raya tanpa ibu dan bapa...
uhukksss...
sedih yang amat...
walaupon dah berkeluarga..
ibu bapa tetap menjadi tempat utama...
tapi tak pe la...dah tak lame lagi dah...

Arini mereka mengerjakan salah satu rukun haji iaitu wukuf di padang arafah..
semoga semuanya berjalan lancar..:)


dan dapat balik rumah dengan sihat walafiat...
Amin...

9 comments:

byna said...

slmt hari raya jugak..sama la kite..rye tnpa spe2..:-/ kim slm dore kal0 kol..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

salam AidilAdha untuk ieda sekuarga jugak

sarah-najwan said...

selamat menyambut raya korban..

kelek mano wey??..akak balik t meroh jer..pete rayo blik guo muse..hehe..

BLADE EDGE said...

salam akak...

semoga jemaah haji balik dgn haji yg mabrur...

akak pulak, bila lagi nak bergelar 'hajah'? :-D

kimie said...

salam aidiadha...... :)

BLADE EDGE said...

salam akak...


selamat hari raya... :-D

Tomato Gurl's Life said...

salam aidiladha dr cik tom ye eda..

diana said...

kemana eda menghilang..??

aSmiDar said...

to Semua : terima kasih semua untuk komen tu..
lame eda hilang kan..
huhu
rindu bangat sama kamu semua..:)