19 January 2013

Allah selamatkan abang!

Assalamualaikum w.t.b

Alhamdulillah..berkat kurniaan Ilahi dipanjangkan lagi umur hari ni...
hari ni 19.01.2013...
genap la umur en edo 26 tahun...
dah remaja pra purba....tapi tak berapa nak purba lagi...hahaha
aku tanya en edo nak adiah ape besday ni..?
die cakap..dah tua- tua ni xtau nak ape2 dah...dalam kepala duk pikir duit jer..macamne nak jadi jutawan jer.hahaha..
pun boleh en edo...akanku doakan untukmu..
hanya mampu berdoa jela kan....huhu

Semoga Allah panjangkan umur Abang dalam iman..
Semoga Allah memberkati setiap pekerjaan yang Abang lakukan..
Semoga Allah memberikan setiap sudut kebahagian pada Abang..
Semoga Allah memurahkan rezeki Abang..
Semoga Allah menaikkan darjat kekayaan Abang..
Semoga Allah membahagiakan keluargaa kita hingga akhirnya..
Semoga Allah kekalkan hubungan kita hingga ke Jannah..syurga yang kekal abadi...
 dan Semoga hari-hari abang lepas ni memberikan seribu sinar kebahagiaan..

Aminnn..ain ya Rabbal alamin...

Ayang dan anak2 sayang Abang sangat2..!!
terima kasih kerana menjadi suami n babah yang sempurna untuk kami...!

huhu..sayu plok hati meluahkan perasaan macamni..hehe
ape2 pon hepibesday Abang!

tak sambut ker?
tak sangat,en edo cakap dah tetua ni xpayah la sambut berkek bagai lagi..membazir je..kami pon bukan penggemar kek..
cukupla sekadar keluar makan seperti rutin hari jumaat biasa..


Jadi,kemana kami?
kami ke bandar kota baru..petang kelmarin..
ke tesco je..
aku suka ke tesco sebab situ ade sume,tempat beli belah,tempat main kanak2, tempat solat,tempat makan,tandas sume...
sekali harung je..tak payah nak kuar2 dah..duduk la dalam tu sampai malam...
so..kami jalan2 beli belah,pastu lepaskan anak bermain2..then makan..
kat tempat len tak kose nk ambik gambar..asek duk kejar budak2 ni je..

ni la abang botak saye..jarang citer pasal die..huhu
lap uu lalim..

tuan blog pon kenaenterprem....


Hero mama..


Heroin mama..

gambar babahje edit..yang lain tak kose..huhu

okey la sekian untukharini...

love uollss...:)

pss : kami bahagia :)

7 comments:

byna said...

selamat ulangtahun yg ke 26 dari i..:)

aSmiDar said...

Tenkiu cik byna...

diana said...

26??muda lagi...saya dengan suami umur 26 belum ada ank lagi..dah tua ni baru anak masuk dua.hehhe..

untung la amuda2 anak dah 2.nanti anak dah besar mak ayah masih muda..

Aleeya Atinza Saaid said...

abg botak As smart la cam player bolasepak klate gitu hehe

aSmiDar said...

Hehe..muda lg eh..emm.sbb ank dh 2..ase tua ploks..huhu

aSmiDar said...

Aduhss...smat ko..huhu player klate sapo eh..tok lyn mne bola eteka..hehe

nini said...

umur akak ngan en husband sama ek...hehe..=D