16 January 2013

coklat bola

Assalamualaikum w.t.b

Sunyi je ase malam ni..selalunyer duk dengar riuh rendah kanak2 ribena duk bergurau senda lagi..
Awal tidonyer malam ni..penat sangat duk melayan sepupu sepapat tengahari tadi..
petang tadi aku ke bandar machang untuk membeli belah barang dapur sekapuh dua...
alang aalang dah ke machang...aku tunggula sekali hero abistime sekolahnyer...biasa pukul 3.30..
tapi tadi terawal sket pegi ambik sebab dah tak tahan tunggu..huhu
xpela kan... cikgu lagi soka..sonang keje diorang...
boleh tutupkedai awal..wakaka
sekang ni tugas harian dah bertambah seperkara..
kalau dulu tugas hantar menghantar anak ke seekolah dikuasai sepenuhnyer oleh en edo..
al-maklumla aku tak tau bawak kete...

atenyer taun ni aku dah ado P...
tugas tu dah terpikul kat bahu aku la...
slow n stedi...janji sampai tempai yang dtuju....wuhuu

okey panjang plok pengenalannyer..
saje nak citer pasal coklat bola..
Ali memang soka la hai coklat bola neh...



#susah betul nakmasuk gambar..#
atenyer jari dah keras  duk kuis2 skrinni..wakaka..

Ali kalau dapat coklat ni..die makan macam makan nasi...
kalau dulu aku yang tolong bukak kulit..aku tahan2 kan sikit dari masuk molot die dengan cepat..
sekang die dah boleh bukak sendiri..memang laju lahai..
jadinnyer hasil dari itu............... rongak la gigi ko yang dah sedia rongat anak oit...


Tu dah tinggal  sikit..
asal petang jer ajak  atuknyer ke stesen shell..kat situ je kedai paling dekat kat kampung ni..

sekian..:)


macamtu jer?? boleh la dari non ado..kan..kiki


psss : En edo nakkekolompur malam ni..otstesenje manjang...huhu

5 comments:

marinahunny said...

Hahaha coklat tu ms kecik sokmo mkn hehehe btw pearls crumble di baju tu yg mcm dekat blog saya tu rm 100 lengan dan depan bjuco

Me said...

budak2..memang suka cekelat nih..haha

aSmiDar said...

Marinahunny..hoo dia..dr kcik kia duk mkn..huhu

Me : huhu..g2 la..

diana said...

masa kecik dulu coklat ni besar,,sekarang kecik2 je..

LYAfrina said...

masa kecik dulu selalu beli coklat bola ni..skarang pon sesekali pnh la beli.. tp rsanya beza drp dulu