13 January 2013

Rezeki tak putus..

Alhamdulillah...2,3 arini rezeki datang tak putus2,
walaupon tak melimpah ruah dan banyak sangat,
ade la...kalau setakat nakbeli liptik ke bedak ke lampin anakke...
cukup la dan tak payah nak bebankan suami.....
dalamerti kata lain masyukkk...;)

Mula sekadar hobi...
sekarang dah boleh buat duit...
bukan ape,walaupon aku ni suri rumah sepenuh masa yang kejenye asek kat rumah jer..
sila jangan pandang dengan sebelah mata hokey...
aku bukannye jenis yang duduk terbongkang depan tb bila dah ciapkan semua keje rumah...
aku pon pandai buat duit,bukan sekadar menunggu elaun dari suami jerk...
akupon mampu berdiri sebaris dengan mereka2 yang berkerja!!! '
#tetibe...# haha

okey la nak sambung buat keroje...
banyak tempahan nak kena ciap minggu ni...:)



pssssss : sentap jugak kalu dengar mulut puaka yang asek nk mengataaa jer.....huhuhu

8 comments:

krole said...

wuahhh tahniah wak...awak bat bisnes ape?mne tau krole brmnt?

aSmiDar said...

Bisnes besa2 jer...jait menjait..n eda tumpukan untuk jhitan manik..sbb lebih masyukkk dr jait bju...huhuhu
Beminat kee?

LYAfrina said...

alhamdulillah..smoga trus dilimpahi reseki..berkat drp keikhlasan & kejujuran

aSmiDar said...

Lyafrina : tenkiu..;)

diana said...

sapa yang mengata tu??lempang je,..hahah..

tak kacau duit poket dia yang dia sibuk awat nye???

Ema Blog said...

moga maju jaya dlm bisnes yg dibuat

aSmiDar said...

Diana : gatal tgn je nk lempang...cili mlot pon boleh..

Ema: tenkiu...amin..

Madam Casper said...

muaaaaa apa ke biz yang demo buat tu? cer share...