03 January 2013

Nak bb,nak bb..

Celik je mata,Si comel Alisha ni sibuk duk cari bb,bb,bb..
Jam didinding menunjukkan pukul 6 pagi...mengantuknyer la  hai mamanyer..memang dah time bangun pon..tapi bila sedar2 je dah kelam kelibut duk dengar dikecik ni merengek..sume bangundengan terkejut...n pakat-pakat cari la bb nyer tu..semua tak terkecuali..haha..bb nyer ade..cuma tersorok bawah katil jer..

apenyer bb 2?
bb adalah seekor beruang yang menyamar jadi katak...
hehe..kesayangan si kecik ni la hai..kalau nak pegi mane2..make sure bb tu ade..kalau tak silala pusing balik kete walaupon dah jauh berbatu2 ko pegi...sibuk jer nk bb die..xaman la dunia kalau bendalah tu xde..hehe

sekang ni dah pandai masak ,n jaga bb jugak anak dara aku neh..hehehe...


haha..let

psss : Babah cakap bagi bb betul kang baru tau....hahaha
letih makk...

3 comments:

byna said...

wahhh..frOggy lg.hihi..

diana said...

bb??comel nama..
kalau maisara bukan satu tapi 3..
1-bantal busuk
2-morgan (bear kelabu)
3_bebear(bear coklat)

menyempit je dalam kereta.
tak bawak memang sepanjang jalan mood takde..

eda said...

Byna : yap..berjngkit plak suka kata..huhu

Diana : hehe..ssh la klu nk kna bwk sume..hehe..ank prmpuan mmg g2 gmaknyer..