01 January 2013

Anak dara d tahun baru...

Gambar tak come la plak..ambik guna fon cap ayam...hehe..
tak kisah la asal adoo..huhu
Anak dara mama pagi ni bangun pagi2 lagi semangat lebih darii abgnya yang nak ke sekolah...bangun mandi pastu nk olah2 jugak...
pastu mama bawak la sekali pegi hantar abgnya ke skull
mase mama duk sibuk2 nak isi borang n bayar yuran sume,die dah ilang kebelakang..main ngan budak2 sume...main masak2...relek jerrr..
abg dah melekap kat mama begenang i mata dah...taknak kena tinggal...macam tu la biasanya bila dah lame sangat cuti..
mula la nak sedey...hishh manja tol anak jantan mama neh...mama n babah pon pujuk2 la cakap nanti dah abis skull mama datang ambikpastu suh die blajar elok2 bagaila..pesan ape patut..lagilaaa laju i mata...hahaha.

sambil duk tunggu abg okey tu,tengok la anak dara mama yang dah tak ingat nak balik dah...ralik duk main masak2 dengan dak2lain yang besar dari dier......masak2 pastu try n cakap...errmmm dapnyer...
hehe suit plak tengok die pandai main bendalah tu sume...

jadinyer dalam perjalanan balik,mama singgah la beli mainan tu...kat rumah takde lagi sebab ingat die tak pandai main lagi...
upenyer dah expert anak mama neh....,;)
kat umah xde saper...aternyer main la ngan bb kesayangannyer tu...

psss: dah dara anak dara aku...hehe

7 comments:

diana said...

maisara kalau kat sekolah tak sempat aih nak sedih2..hantar2 je depan pintu sekolah dia halau nya kita balik,,,heheheh

amboi..dah pandai main masak2 nih...
kejap je dah besar..:)

RedRose said...

gegirl besar nanti mesti rajin tolong mama kat dapur kan? kecik2 lagi dah minat main masak2. so cute! masak sambil berhijab. comey!

aSmiDar said...

Diana:Ali mmg telebih manja sket..hehe
Suka sangat masak..naseb baik la nk lg main yg menan..klu ali dlu suka msk,tp guna snduk periuk real..sentap mak...huhu

aSmiDar said...

Redrose..tenkiu..ermm.mmg suka pkai tdung ..nk g mne2 sbuk cri tdung...
Alhamdulillah..moga berterusan...

Aleeya Atinza Saaid said...

hokalohhh comeinye anak daraaa tuuu

aSmiDar said...

Aleeya: temakasih tuuu..;)

WaWa_EzRiLL said...

alo lo comelnyer dia pakai tudung.. hepi famili...