25 August 2010

AKHIRRRRRNYAAAAA!!!!!!

Perasaan adalah sangat teruja..!!!!
Kenapa???
Akhirnya aku dapat juga Buffered Earning..
Patut ke aku hepi????

Owhhhhh....Tak pasti..
tapi rasanya tersangat hepi..
siyes..aku tak tau ape fungsi Benda alah ni..
Tapi bila aku Blogwalking...singgah2 blog kawan2..

Mesti ade entry pasal BE ni..
dan yang pasti lagi SEMUA BLOGGER nak benda alah ni..
dan yang pasti jugak lagi...TAK SEMUA BLOGGER dapat...
Alhamdulillah...aku dapat jugak...hakhakhak...

Aku ngan dunia blog ni sejak 2008 lagi..
Cipta Blog atas arahan Cik Amni..lecture kat UDM..
Beliau mewajibkan setiap pelajar buat Blog,Untuk subject ape tah tak ingat dah...
Mase tu buat sekadar untuk memenuhi permintaan lecture dan nak lulus paper jer..
Now...aku dah jatuh cinta sama ini blog...huhuhu

Dan Aku mula daftar NUFFNANG bulan tujuh 2010..iaitu bulan lepas..
bulan ni aku dapat BE..
Bukan kah itu berita gumbira???
hahahaha

okey terover sudah...
i lap yu la nuffnang...
huhuhuhuhu

ni haa benda lah yang dah ade lam akaun nuff aku..
huuhu

13 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

takpe, pelan2 kayuh

aSmiDar said...

okey Mrs K
tapi tetap bgga ngn Mrs K..
dah banya BE dan berlambak2 earning dah..huhuhuhu

.:. SyazMaa .:. said...

da... nk jgk
ajarla.... ma daftar borang nuffnang xjd2 la.... da buatkan lah... uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aSmiDar said...

okey..maa bg user name n paswod..
t ore bt..
buleh tukar balik ase paswod

BIDUD said...

oit..ajarkn...
gov xde bonus...
ajarkn

.:. SyazMaa .:. said...

name n passwd blog ko, hok emel yahoo?

aSmiDar said...

yup..usernme n paswod blog..
nnt dan ore wat deh..
maa bag la dulu..

aSmiDar said...

en dud..
kan eda dah bagi link..
belajar la dari c2..huhu
ke gane??

.:. SyazMaa .:. said...

rait. ma msg da. buatla jgk..... huhuhuhu. dan nyo... ;p

aSmiDar said...

okey bereh..huhu

marinahunny said...

hehehe rezeki berblog..hehehe

BIDUD said...

mls r...k k..

aSmiDar said...

jgn la malas..uasaha tgga kejayaa.. en dud..cayok..cayok..

marinahunny :sambil2..huhuh