31 August 2010

Aktiviti Ali Bila dah Penat bernakal-nakalan...

hahaha..
ade ke tajuk macam tu...
malas nak pikir..
harini cuti kemerdekaan..
kami tak ade pergi mana2..duduk rumah je..
Aktiviti aku??? basuh kain, jemur kain, angkat kain, lipat kain.

Bila dah penat..

Tidoooo..
besnya tido siang2 hari ni...
Tapi tadi tengah2 tido..
Ali datang dengan tangan hitam legam..
xtau main ape...(Tolong abah baiki keter...huhuhu..tolong la sangat..)
huhhh...
kacau je mak ko nak tido ni...
hihihi..cian anak aku terbiar...hakhak...

pastu dah bersihkan die,
aku bukak lapy ni, malas dah nak tido..
die pon sibok nak ipin... nak ipin...

Pinjam lapy kma
bukak kan die upin ipin..
aku bolehlah dengan aman menghapdet blog ni....
hihihih


gambar ambik dengan kamera lapy..
curi2 je tau..kalau die tau...asyik nak mengambik gambar...jela...

haaa...ni satu lagi...
xpakai baju..panas..hihi

jap-jap lagi tido la ni...




psssstttt : Petang ni nak merayau2 di bandaraya islam...(KB)
sambil berbuka puasa kat luar..uuuu...beshhhya..

5 comments:

Syira ITIK KEJ♥M said...

COMEL GILEEEE BABY NI TENGOK UPIN IPIN!!!! heeeee

atie_hidayatul said...

bka pOse luar naggun die....
huhu...

lionteen said...

masih sempat lg kan lionteen nk wish slamat hari merdeka..:)

diana said...

nak jugak dia dok
diam bila ade upin ipin ye..
kalau maisara
jgn harap nak dok mcm tu..
tv tepasang pu dia tak kan duduk nye..
baik batul encik Ali ni..

aSmiDar said...

Syira : hehe..comel ke??..tenkiu..

Atiey : hooo la..jaram2..hihii

lionteen : Selamat Hari MErdeka..hari2 merdeka hendaknya..:)

Diana : Die dah penat tu..tunggu nak tido jer..tu yang boleh tu...hehe