15 August 2010

Tok T dah ade anak

Balik kerja tadi singgah 7-eleven..
Tengok bahagian majalah..
pastu nampak gambar Tok T ngn Beby comel..
Ase macam berminat je nak tau sape budak comel tu..
xkan tetiba je siti dah ade anak, bila die mgandungnya..
soo..eda beli la 1...


baca
baca
baca
(Baca la sangat..tgk gambar je lebih..hehe)


Anak hangkat die upenya..
Auddra nama sicomel ni..
gambar penuh muka depan xjumpa lak Eda cari..
kalau nak baca silalah beli keluaran khas aidilfitri keluarga harmoni..


Dan Lagi..
Anak angkat Tok T ni anak kandung Syarifah Shahirah rupanya..
Comel je anak die ni..
montok g2..
Beruntung die bleh jadi anak Tok T..
huhu
sebab xde muka depan majalah harmoni..gambar ni pon jadi la..tu ha sitecit comel tu auddra...

Ape2 pon harap Tok T dapat anak kandung tak lama lagi..Amin..


pssstt: Eda bukannla peminat tegar Tok T ni..
Tapi Eda bahagia bila tengok orang Bahgia..
G22222...hehehehehehe

4 comments:

syufaa said...

hee. tok t lum de rzki lagi. :)

aSmiDar said...

ha`a..Moga cepat Dapat anak Tok T

diana said...

biase nye kalau orang lambat
nak dapat anak
dia akan ambik anak angkat kan?
pastu tak lame
mesti ngandung..
harap2 le dia ngandung tak lama lagi..
kesian kat dia..

aSmiDar said...

haa..biasanya g2 la..ambik ank agkt pastu ngndung..
harap2 die mmg nak ngndung bukan macm mulut org duk kata die mmg xnk ngdung..huhu