29 August 2010

EHH..NAPE KUAR BENDA ALAH NI EH?????..TOLONG2222



sesetengah blog..bila eda klik nak masuk kuar benda ni..selalunya okey je..
xde kuar benda ni pon..
apakah ini???

ke masalah komputer ni??????

Tolong la sape2 yang tau yer..
hukhukhukhuk..
sedih xdapat masuk sume blog..

psstt : tolong menolong amalan mulia..:)

9 comments:

sue-sama said...

Alamak sy budak tembam yg nakal..bukan budak baik..hehehe


aah, selalu je kene mcm tu jgk :(

rasenye ade viruss

EkiN said...

dia tulis malware..bkn ke tu virus..myb dia x allow cz xnak bg virus masuk lektop kamu kot..ore pon xsure la apa ini sbnrnya...

aSmiDar said...

mungkin jugak la..
ermm..penyelesaiannya mmg xboleh masuk la web tersebot..

aSmiDar said...

SUE : kna tambah la, budak tembam yang nakal dan baik..hehe

diana said...

malware tu virus ke??

aSmiDar said...

diana : yup..biasanya ade virus yang nama malware..

Peminat Katie Holmes said...

try gune Firefox.jangan guna IE.

Tomato Gurl's Life said...

ntah la nape??ade yang cakap virus..tapi bila dah kuar camni jawabnye tak bw kat blog tue la..bila la nak setel...hurm..

aSmiDar said...

PKH : sekrang guna google crome..nnt try guna firefox plak..
thanks 4 info..:)

Cik Tom : ermm tu la kata..harap bnda ni cepat setel..:)