17 August 2010

Ekonjaya Machang dah bukak

Macam xbes je xde gambar ekonjaya tu kan..
dah snap..tapi memori kad pulak tertinggal...
asek terrrrr je haku neh..

okey..EKONJAYA ni SUPERMARKET yer adik2..
kelmaren adalah pembukaan Supermarket Ekonjaya ni..
Haku ngan laki pegi la menyibok kan diri jugak kat sana..
bukan nak membeli pon..
saje nak tengok2 barang kan..
atenya baru bukak..
biasanya kalau kedai baru bukak ni adalah makan2 free ke hapa kan..
kelmarin tak de la sebab bulan pose kan..
gila nak bagi makan kat orang..
kalau untuk berbuka tu okey la..
Tapi Non Ada okey..
Tokey cina kot
Pembukaan tak macam pembukaan pon..
Sepatutnya lagi kalau Dah nama pembukaan tu ade la sale ke,barang free ke,murah ke kan..
Tapiiiii
Non ade jugak...
Dorang Tampal la kat c2 jualan SALE...SALE..
tape rege sama je...
kunun2 jela..
baju2 plak mahal2 ko..
tak terdetik haku nak membeli..Tis2 pon xdop ni..hihi


Ape2 pon Machang dah maju....:)
dah ade supermarket..
ko ade..
hihihihihi


pssttttt : KFC on the way...Dah ciap cat bangunan dah..
Ayam2 die je belom goreng lagi tu..huhuhhuu.

10 comments:

ikiqzana said...

wah bagus tu manchang dh ada KFC gan supermarket.. lepas ni kencang ler g membeli belah.. hihihi

aSmiDar said...

ohh..tu pasti..hihi
:)
kalau ade duit la..haha

Maa said...

wah yo ko da.... ni berkobar2 nak blk nih. nk bwk amca jln2... besh2!!!! yeeaaaayyyy!!!!!

::Mamalyna:: said...

penah pegi machang coz abang keje polis kat situ tp dah lama dah...tahun 80an, ehhehe

aSmiDar said...

btol..balik la..
k ef ci pon nk bukak dah lepas raya ni..
machnag maju doh wooo

aSmiDar said...

machang dah bnyk budah..
mai la lagi..sopim2 sini..hehe

Maa said...

yeaaayyyy... xyah g kb lah... sonoknya... untung amca. hahahaha

aSmiDar said...

hoo..cepat balik..huhu
lame dah xbalik..kan..hih

Tomato Gurl's Life said...

KFC best...rindu nak makan...hehe...

aSmiDar said...

boleh berbuka ngn KFc..
tp cini punya KFC bkak lepas raya...
bukak pose 6 la smpat kot..hihi