29 August 2010

Update gambar befday Ali..:)

Tiada sebarang sambutan sebenarnya...
Hanya sebiji kek dan nasi serta lauk untuk berbuka..
sudah cukup membahagiakan kanak2 kecil ini..
mama babah juga belikan basikal kesukaan Ali..
tunggu besar sikit la sayang kita buat sambutan dan jemput kawan2 yer..
untuk 2 tahun ni cukup la sekadar ape yang ade...
hikkss...
Cerita ni dah basi kerana dah beberapa hari berlalu..saje nak berkongsi gambar kerana baru sekarang berpeluang untuk menguplode..
tenkiu Atiey untuk itu..

kek kecik
elok lagi time ni...Bila Ali dah tengok die geram nak gomol badud2 tersebut...
gambar terbalik
Ali nak potong kek tnpa bantuan sesiapa..
hasilnya..comot sekali..huhu
Basikal aka Motor Polis kegemarannya..
Dapat jugak Akhirnya..
Harap kamu suka sayang..:)
Yang berhormat merasmikan Motornya...
Hadiah dari Anty...
Tenkiu anty..
Lap u lebih la..








psssssssssssstttttt : Kami sayang Kamu sangat2 Ali..
Moga jadi anak yang baik yang tidak melupakan pengorbanan ibu dan bapa mu..
Doakan kami bila kami dah xde...
Ali = ketinggian darjatnya..semoga darjatmu tinggi disisi Allah
begitulah harapan kami dengan nama tersebut :)

9 comments:

atie_hidayatul said...

nk mkn jgk kek...
huhu...

aSmiDar said...

Kn dan makan kek pakcik sengal harga 4ketul 2rm tukan..
hikhik..
beli sbb nk bg atie makan lar..
pakcik tu plak sengal jual kek xsedap..hhuhu

atie_hidayatul said...

xnk kek 2..
nk kek besday..:(

aSmiDar said...

Nanti umai plok kita celeb befday yu kita makan kek eh laling...:)

diana said...

cantik nye kek..

aSmiDar said...

diana : hehe..thanks...

atie_hidayatul said...

mls bek...
nk kek 2 jgk...:(

Tomato Gurl's Life said...

cantiknya kek dan hadiah motor polis tue...epy besday Ali!

aSmiDar said...

Atie : janganla laling...:(

cik tom : tima kasih...:)