26 August 2010

Kalau sekadar nak........Baik Xpayah..

Aku ade blog..
Dan orang2 yang ade blog pon ade blog..
Ade sapa2 paksa kita nak wat Bloggg??????


okey..ade..Lecture..


Tapi tu lame dulu..
Dah lulus paper die..
lantak la kita nak delet ke hape ke kan..
Hak kita..
Kalau rasa nak teruskan teruskan saja..

sayang tak blog??
ofkos la..
sebab??
Semua cerita, perasaan,dan segalanya yang boleh dikongsi kita kongsi kat sini..
Tambah2 pulak En NUff yang baik hati nak bagi kita duit free..
Kita tulis blog bukan kerja kan..
En Nuff nak bagi tu saje2 jer..
Alhamdulillah rezeki kat c2..

Sepatutnya kita gunakan la kesempatan yang ade ni dgn sebaiknya..
ni x..
ade blog buat maki hamun cerca merca orang..
semua orang salah..kita je betul..
tapi xsedar yang kita duk maki2 orang tu sebeenarnya diri kita..
Kutuk2 orang..sebenarnya kutuk ngan kesilapan kita sendiri..
tak ingat ape yang kita buat..
yang ade dalam kepala masa tu..
orang lain je salah..

KITA???
semua betol..perpect the ba bom..


Buat entry kutuk2 marah2..pastu bila teringat..eehhhhhh aku pon macam tu la...delet pulak...

Errrmmmmmm..
xpaham dengan sikap Mahnusia macam ni..
yang pastinya..duk pung pang-pung pang kat orang lain..tapi..eeehhhhhh kita lagi dulu buat perkara tersebut..
haisshhh..
sangat kesian..
hukhukhuk


Ape2 pon aku sayang Blog Aku..
Aku sayang Hidup Aku..
Aku sayang KEluarga Aku..
Aku sayang NUFFNANG jugak..
hakahkahak


pssttt: Aku dah ade RM7.75 kat akaun..hihihihihi..(tu pon nak menunjuk ker???)

2 comments:

usop said...

ermmmmmmm betul tu, gunakan ler blog yg ada sebaik mungkin, dan gunakanlah untuk kebaikan bukan saja boleh dapat duit, insyaAllah pahala pun dapat, yg ptg semuanya kerana Allah

aSmiDar said...

usop :yer..itulah yang sebainya..:)