30 August 2010

Memo Cuti Raya Dah keluar!!




Cuti hari raya adalah 3HARI..
3HARI shaja okey..
macam tak cukup jer..
hahaha...giler tamak..
Okey la tu..asal cuti...
Tapi yang tak besnya HARI RAYA PERTAMA adalah hari jumaat..
dan kebiaasaan hari jumaat memang hari cuti..
sepatutnya kena ganti la kan..
hikhikhikhik..

ahhhh..xpela...aku kan dah selalu ponteng..
sib baik bos berbaik hati tidak memotong gaji..
laghi mau banyak songeh ker????
hahahaha

Dah Hari khamis yakni Hari membuat ketupat atau sehari seblom raya kerja separuh hari...

okey la kan...Dah bos nak kasi kerja separuh hari..
Selama ni xdenya nak separuh2..kerja la ko sampai pukol 6..hahaha


Okey...
nak plan nak berjalan kemana ek raya ni????


ermmmmmmm...:)


pssstttt : Terima kasih BOS (cover2..kot die terbaca ker..hihihih)

5 comments:

diana said...

haha..siap ngaku diri
sendiri
suka ponteng..

BIDUD said...

standard r 2...kjaan pn mcm 2 gak...smua kerja mcm 2..cti sndri sudh..hahahahha

aSmiDar said...

diana : hihihi..biasa la..bos baik gini pulak..haha

Bidud : ek?? tapi kat Kl ari jumat biasa kerja kan...huhuhu

BIDUD said...

a'ah..hahahaha

smua jumaat kerja kecuali ganu,klate,kedah..

ala..tp ahad cutikn

aSmiDar said...

Hari Jumaat tu yang hari raya nya..tu y patut d ganti..haha