07 August 2010

pENCURI mASUK oFISSS!!!!

ehhhh..xperasan plak tajuk jadi g2..biarlah..malas nak edit dah..huhuhu..
masih dalam ketakutan ni..
2orang pencuri masuk opis..

opis ni biasanya akan terkunci bila pintu ditutup..
tapi tadi ade someone kuar die tarik pintu slow-slow..jadinya pintu xrapat dan TIDAK berkunci..
Pencuri tu masuk menyamar nak jual barang..
aku duk dekat pintu..sapa-sapa yang masuk sini aku yang nampak dulu dan aku jugaklah yang tukang bukak pintunya time rajin..kuanggg

Tiba-tiba je terpancul 2 makhluk itam legam-pakai subang 14lobang..
terkejut giler aku okey..
die lalu ikut meja aku cakap nak jual beg..
aku tak tengok sebab aku takut muka die..

pastu aku geleng je..
die menuju ke bilik bos...
aku dah keras kat sini dah..
mula2 bos releks gelak lagi tanya jual ape..
pastu bos jerit cakap nape awak pegang beg duit saya!!dah jual barang koyak..
taknak!!!taknak..kuar skang!!!

Aku terkesima..
bos panggil staff laki..
bos pon ape lagi..meroyan la cakap jangan bukak pintu lain kali bila ade orang jual gini..
naseb baik bukan aku yang bukak tadi..
tapi selalunya aku la tukang bukak..
aduhhhh ape harus aku lakukan ni..
huhuhuhuhuhuuu
selalu jugak aku bukak orang nak mintak derma la ape la...
tapi kalau datang orang macam tadi pulak aku xbukak dah asenya..muka macam hantu*
fobia dah.....ketar lutut lagi ni...

2 comments:

Unknown said...

yang datang tu pencuri ke orang jual barang?

aSmiDar said...

2dlm 1...
die dtg nk jual brg curi..sambil2 nak curi barg lain plak...huhu