06 August 2010

Selamat Berhari Jumaat:)

Harini Ari Jumaat Yang terakhir sebelom pose kita boleh makan-makan waktu siang..
pasni kalu nak makan jugak waktu siang kena tunggu 'kawan baik ' datang dulu lor...kalau dop jangan harap..
huhuhu...sebulan je okey..

cakap pasal nak pose plak nak ucap selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak kepada semua yang membaca dan terbaca blog comot ini...:)
Semoga Ramadhan kali ini penuh makna...

Dah alang-alang cakap pasal pose ni...lepas pose tentu-tentu lah raya kan...bila raya tentu-tentu ade baju raya,so baju raya tak beli lagi ni...asek sibok jerk...tak tau la bila...ke tak berbaju raya aku taun ni...huhu
Pasal tema raya pulak..Warna coklat. dan biru kot..biru tak conform lagi..kalau sempat ade..kalau tak sempat tak de la maknanya..
tapi coklat komfom sebab tu tema pengantin..
Kakak edo nak kawen dalam bulan syawal tu..sekali harung la bajunya..atenya berjimat cermat...kuikuikui...

ehhhh...nak citer benda lain sebenarnya tadi, dah melalut ke raya pulaks..huihuihuihui....
Sebenarnya nak cita harini hari jumaat terakhir sebelom bulan ramadhan..dan boleh makan waktu siang..
soo makan hari ni kna spesel la kan..dah ari jumaat je aku cuti, ari jumat je la aku sempat masak pon.
Hari  ni aku masak,Asam pedas ikan patin....... ehhhh jap bukan ikan patin..jap nak g tanya>>>>

okey katenya mak aku ikan golok..
ikan ape tah ikut saintifiknya..yg pentinag rasa die macam ikan patin gak la..aku just masukkn lam periuk..
siang-siang sume mak yg buatkan...
dah siap makan sume dah..
mission harini berjaya lagi...
dan kata2 dari en edo adalah...
emmmmm mahal ni chef terkenal..setahun skli je boleh rasa masakan die...kuikuikuikui..
hehehehehe...mencik tau..perli la tu...hahaha setahun skli sokmo..yang kelmarin, kelmarin dulu tu taun lepas lah ye???hehe

Petang ni nak pergi kebun buah nenek aku kat pak roman..
ade lagi saki baki buah-buahan tempatan katanya...
nak g rembat mne yang ade ler....
yumyumyum...duriannnnnn..rambutan..manggisss

okeh...Selamat Berpuasa Sekali lagi..Mintak Ampun Mintak maaf La Kalau aku ade sakitkan hati sapa-sapa
aku insan hina yang selalu membuat kesilapan..Taun Depan Ntah sempat Ntah tidak Aku berpuasa lagi..
Ntah-ntah jugak taun ni pon xsempat abis..
Wallahualam..
Tapi Mintak-mintak la Sempat...
Doakan Aku juga yer kawan-kawan....:)

No comments: