17 October 2010

20.10.2010

20.10.2010
Hari Rabu..
Mie, Abah dan nenek akan bertolak ke Tanah Suci..
Tinggallah Aku, anak beranak..
Dilema lagi..siapa yang nak jaga Ali ku yang comel tu..
Hikss...agak2 meraung barapa lame bila kna tinggal kat nuserry??


olololo....keciannya kat budak tomei tu...


pssstttt : Ke, cadangan yang paling baik adalah aku berhenti kerja???

12 comments:

diana said...

dah duduk rumah nanti
bosan pulak..
sebab eda bisa kerja..
kan??
tapi akak suke dok umah..
pikir tentang rumah dan diri sendiri je..hehe..
tak letih..hehe

aSmiDar said...

haa...kan..
ingat nak macam tu jugak la..
tak tensen jumpa orang...tak bosan kot..
anak depan mata ni hati hepi sentiasa...xdela susah hati..
tp kna pk jugak lg..
huhuhuhuhuhu

~SukEMakAn~ said...

eh xkan akak nk benti keje kak
sayang lak selama nie da keje penat penat

aSmiDar said...

Dik..
Akak ni kerja makan gaji..
dah gaji akak adalah sgt sedih jumlahnya...
tengah mencari pekerjaan y sesuai..
tp tak jumpa jugak...
akak kerja..
anak orang lain y jg..
akak rasa baik akak berhnti..skrgnya2nya anak akak terjaga..
kalau gaji ri-riban sgt jugak nak benti..
ni tak sampai 5++ dik....

Ogy said...

Kalo kerja buat kita stress, tak happy, tertekan...dan kalo ade pilihan lain...maybe elok difikirkan kemungkinan yg lain tu as... :)

sarah-najwan said...

jgn benti keje..cari ngasuh atau nursery..skejap je pi buat haji..pahtu blik bole jaga semula..

BLADE EDGE said...

salam kak...

pak sdara dah fly ke jeddah smlm..

Tomato Gurl's Life said...

elok akak duk tenang dan listkan kebaikan dan keburukan berhenti kerja..kalau banyak kebaikan..baik akak berhenti je..lgpun akak prnh ckp gaji pun sikit..

aSmiDar said...

Ogy : mmg tertekan kerja akhr2 ni..
smapai nak buat benda lain pon tention..
tgh pk lagi kebaikan dan keburukan ni...


Sarah : sebenarnya bukan sbb pengasuh jer.
tu dah macam alasan kukuh tuk benti..
lagpon stress ngan kerja ni...
huhuh

aSmiDar said...

Blade : yer??
ermmm moga mere dapat haji yang mabrur..

aSmiDar said...

Cik Tom : MMg masalah besarnya gaji..
kerja dah dekat setahun..
tapi tak naik 1sen pon..OT ke tak OT ke tetap jugak macam tu..dah la kalau hantar nusery gaji akak sume abis..tu la ibaratnya...
jdi kat sini nmpak baik akak jg sendiri anak akak..
kan...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

cantik je tarikh tu kan...20102010...