03 October 2010

Ali sayang Mama

Tadi godek2 pc bukak tutup folder nak delet benda2 yang tak patut disimpan..
Jumpa gambar ni..
3Bulan lepas tak silap..
aku bawak Ali datang opis..
Pastu bagi kertas kat die..
Die pon Tulis Ni...*Okey..tipu..
Aku pegang tangan die pastu tulis la perkataan tu..(Tulis sama2)
pastu Lekat kat gelas kertas tu..
Air kosong yang diminum dalam gelas ni terasa macam air soya yang sangat sedap..kenapa soya??
sebab aku suka soya..kuang3

psssttt : Rindu la kat Ali...:)

8 comments:

nur said...

sweet je kalau betul2 dia tulis .. heheh
..air soya best
ALL IN ONE

aSmiDar said...

Nur : InsyaAllah lagi 2,blan die boleh tulis sdri tnpa bntuan...
perkatan pertama eda akan ajar die ..heehhehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

pagi tadi baru minum soya...heheheh...

aSmiDar said...

Hawa : Ni pon tengah minum soya :)

Tomato Gurl's Life said...

sweetnya..nak cepat kahwin..ops..hehe

aSmiDar said...

Cik Tom : dah sampai tahap wajib tak??
hehe

~aSHa~ said...

air yg masam leh jadi manis bila teringat anak2 kan

aSmiDar said...

haa`a..air masm pon sanggup ditelan anak punya pasal :)