04 October 2010

Selamat Pengantin Baru SITI

Pengantin adalah kawan satu sekolah rendah aku dulu..
Kuarga die ade bau-bau belacan jugak dengan kuarga aku..
Mak die anak sedara mak aku..tapi mak aku adik beradik dengan nenek pengantin satu ayah berlainan mak..
dapat tangkap tak??

kiranya sedara la..
tapi tak berapa nak rapat sebab sume buat hal masing-masing..
Aku pergi majlis ni..
Tapi tak bawak hadiah..
jadi bila tak bawak hadiah harus la ko makan saje..
malu nak berjumpa mata..haha
bukan pe..malu kat kawan2 die..
sebenarnya kawan2 die kawan aku jugak..
tapi tak tau la...malu je ase..
aku kan pemalu...awwwww...d c2
oohhh...gambar kat atas tu sume adik beradik die..
membiak dengan jayanya kan...:)
Ni Mak ayah die..
see..mak die muda siot lagi..
kalau jalan dengan anak2 xdenya orang tanya..
ehh..ni mak awak ke??
ni mak awak ek??
ooo..ni mak awak..

mesti tanya...ni kakak ke??
pandai kan die jaga badan..
anak dah sepuloh ko..
menantu dah 2....
psstt : Selamat Pengantin Baru Siti..semoga kekal hingga akhir hayat...:)
perasan tak ramai pulak guna tema warna ni....

15 comments:

diana said...

10????

aSmiDar said...

haaa...sploh dik nun..hehe

Tomato Gurl's Life said...

wah pe rahsia awet muda mak dia??

::Mamalyna:: said...

kecik molek jer...

BLADE EDGE said...

salam kak...

tahniah buat pengantin :-)

10? anak dia 10 ker, anak akak yg 10??

buat-buat confuse :-DDDD

aSmiDar said...

Cik Tom : tak sempat tanya..minum air pegaga kot?
hehe

aSmiDar said...

Mamlyna : Haa...ayah die je y macam 9bulan kan..:)

aSmiDar said...

Blade : sah ko tak kenal akak ko ni..
haha..mak kepada pengantin tersebut yang..
akak ni kalau 10 ank slim melim mcm ni..boleh tabik springgggg dah..haha

nur said...

meriahnya.. sedondon
ALL IN ONE

aSmiDar said...

Nur : haa..sedonodon je.dari kecik sampai la ke tua..hehe

Tn.Punya said...

aku ada 11 adik beradik..6 lelaki 5 perempuan ada yng boleh lawan..hehehehe

aSmiDar said...

Tn.punya : waaahhh...sangat kagum okey..
zaman sekarang ni ade lagi tak beranak ramai??
mmg tak leh lawan dah tu..hehe

Ckin Kembaq said...

Mana pic akak?..tak ada?..hehe

aSmiDar said...

ckin : akak kan pemalu..aw.aw g2..
so akak tiada dalam gambar..haha
lagipon pica ni curi lam fb pengantin jer..hehe

BLADE EDGE said...

hehehe..

mmg blh tabik spring kalo akak slim melim dgn anak berderet 10 org..

skrg baru 2 org kan? tambah la lg..8 more to go...

:-DDDDDDD

BLADE EDGE