10 October 2010

Dimana..kan..ku cari ganti..Serupa dengannnmu...

Baca tajuk ikut Lirik Lagu P.Ramli..
kenape Tiba-tiba cakap pasal P.Ramli ni??

sebab..sebab...
Ade iklan baru muncul..
Dari Astro..dan iklan ni berkaitan dengan Lagenda seniman agung..
Tan Sri P.Ramli...Kalau nak tau lebih lanjut bila jumpa iklan ni klik la untuk mengetahui lebih detail...kalau tak klik tak tau hokey

Ni ghopa iklan tu..
Klik kalau nak tau..
aku dah klik..dah tau serba sikit...
tak nak klik???okey..aku cita sikit..


okey klik je kuar macam ni..
ala2 sebuah rumah dan dalam rumah ni penuh cerita tan Sri P.Ramli...halakan sahaja tetikus ke mana..
nanti kan ada la yang kuar


see..ala2 menyuluh g2...
bila berkenan..klik tempat tu..then akan kuar macam ni plak..


Aku tekan kat Lagenda Tan Sri P.Ramli..
So...Dia kuar lagenda die macamni...boleh baca dan faham..








Psssttt : Buat sendiri baru tau...kot2 ade yang tersalah kat sini harap maaf dan ampun..
Aku minat P.Ramli ni...Aku rasa pelakon,penyanyi, pengarah,pelawak sekarang tak de lagi yang dapat tandingi Beliau..
amarite???

17 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

kat radio skunk ni sume cakap bulan p Ramli tau...huhu

sarah-najwan said...

citer arwah ni mmg xlapuk dek uje..tok lekang dek panas..

kalu layan citer arwah..biar byk kali pom..suko sokmos..hehe

aSmiDar said...

Hawa ; ooo..patut pon..dah lame tak dengar radio..hak2...

aSmiDar said...

Sarah : meme doh..
cerita lawak berpuluh2 kali ulang pon suko sokmo..
tak puah tengok dok....:)

Kasim™ said...

Siapa Kasim Selamat?
Ahli Muzik

Kasim™ said...

Siapa Kasim Selamat?
Ahli Muzik

aSmiDar said...

kasemmm..maaf kan mak kasem....hik..:)

nur said...

yup- tiada tndingan
baru tgk cita pak belalang smalam

ALL IN ONE

.:fyzz:. said...

fyzz..sangt minat P ramlee..last year..pernah wat paper kt UUM pasal P Ramlee ..mmg lagenda sepanjang zman

aSmiDar said...

Nur : haa..kan..cita pak belalang tu pon dah berapa kali tayang..
tp stilll kelakar

aSmiDar said...

fyzz : eda pon minat Beliau..
tak over kan lakunan die..:)

diana said...

akak suke pendekar bujang lapuk..
paling best la cerita tu..

aSmiDar said...

yup..pendekar bujang lapuk..
y lawak2 kan...mmg best..:)

Tomato Gurl's Life said...

P.ramlee best..semua cerita dan lagu layan dari kecik smpi sekarang..kira tak lapu dek zaman..

aSmiDar said...

Cik Tom : agak2 ade ker P.Ramli zaman sekarang..:)

Cik Fia said...

suka tgk cite2 dia.. :)

aSmiDar said...

Cik Fia :eda pon..:)