15 October 2010

Semangat BERBLOG KURANG LAA.

Tak tahu la kenapa...asyik takde mood je..penyakit pon silih berganti ni..
Yang penting ''mood tak mari'' ore klate kata..
hari ni berblogwalking jugak..
singgah mne2 blog yang ase boleh hiburkan hati ...
yang tak tersinggah tu bukan la sbb tidak dapat menghiburkan hati yang lara ni..
cuma mungkin terlepas pandang je..

selalunya kalau mood hilang ..
ubatnya adalah shopim..
tapi sekarang shoping bukan lagi menjadi pilihan...
ohhhh hati ape yang kamu mahu??????????????????????

Mahu BE dari Nuffnag???

see...Nuffnang tak pernah lupakan blog comot aku ...
BE silih berganti...DIGI MINUS LR adalah yang ke 12..
dan ade 4 yang sedang menari-nari berjoget riang..

Soo...BE bukan penyebab..
Mungkin memang tiap2 bulan or tahun akan ade perasan macam ni kot..
Aku tak tahu..


pssttt : Ohhh...hubungan suami istri juga bukan penyebab..kami loving each other..ape sebab yang sebenar niii?

16 comments:

diana said...

nak kena angin kat langkawi kot..!!

sarah-najwan said...

salam..

dale2 mood xdok maghi..BE masyukkk..

semogoa..mood maghi..hepi2 blogging..

~SukEMakAn~ said...

bizi keje kot kak
xpe xpe
g jalan jalan kak
honeymoon lg
kompem ade semangat balek
hehe~

Nur Hawa Mohd Zin said...

bagus lah akak..awe BE satu jerk

BLADE EDGE said...

salam kak...

tgh boring keee? makan ubat - namanya ubat boring. khasiatnya menambahkan keBORINGan, memperbanyakkan gelak ketawa

ramai dah try. mintak dgn doraemon

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

*gelak guling2*

Tomato Gurl's Life said...

biasa la tue eda..
kadang2 ciktom pun camtu..
cuba cari mode dulu ek..
tahniah byk dapat BE..

aSmiDar said...

Diana : ermmm mungkin bercuti boleh datangkan mood hepi ni..

aSmiDar said...

Sarah : ermmm Nuffnang baik kan..

aSmiDar said...

Sukemakan : Mungkin jugak pasal tempt keje..

aSmiDar said...

Awe : Yang penting kualiti..
eda Be je banyak...
tp tak pernah dapat puluh2 pon dlm 1 Be...HEHE

aSmiDar said...

Blade : terguling akak gelak dik..hiksss

aSmiDar said...

Cik Tom : thanks ek...:)

Ogy said...

sindrom PMS tak...jgn nk menepos udh le, mudew lg tuh...hik....sorry ya..mama gurau2 jek... :)

aSmiDar said...

Haippp..lambat lagi la monopos..
nk kejar anak 10org lagi ni...hikss

nur said...

caiyok2 slmt berblog

ALL IN ONE

aSmiDar said...

Nur : tenkiu...:)