21 October 2010

hoi..Die pon jantan jugak laa!!

Bising duk ngiawwww..ngiawwww kat umah ni...
Ade kucing besar tak tau dari mane baru nak ngorat kucing yang ade kat umah ni....
Duk kejar..kejar...Nak BERBINI....hikkssss...

Bila dan si Jantan Besar mngejar..
Die naik atas badan kucing yang ade kat umah aku ni..
Marah la Kucing ni...INgatkan die jual mahal ke hape..

Pastu adik p tengok kat diorang punya 'tutttt'
SAMA okey..

Jantan sama Jantan..
Haishhh...Binatang macam ni pon ade ker???
Ke binatang memang macam ni dan manusia ikut perangai binatang????



pssstttt : Ke kucing aku NYah?????Wallahualam....:)

13 comments:

nur said...

macam adam lamdert ke.. hehe

ALL IN ONE

diana said...

hahha..
kucing pun ade yang sonsang jugak ye..
kucing tu muka comel kot..
tu yang kucing jantan lagi satu tu geram ja..
heheh

~SukEMakAn~ said...

haha
die tesilap kot kak
adeh!
arini umah saye pon bising gak
kuceng jiran dok bising depan umah
padahal si mem dalam umah rilek je
tgk pon tidak
haha
gile kejam kuceng saye~

Tomato Gurl's Life said...

hahaha..kucing pun ade gay???ikut manusia la kot...

BLADE EDGE said...

salam kak...

kalo org sama org mcmana pulak? :-DD

lg haru..eeiii..tak kuasa..aauuuww..

sarah-najwan said...

oo..suko kucen demo..ambo xbelo kucin..anok alegik..huhu

Tomato Gurl's Life said...

takut eda xsedar jejak kat smix..ciktom tag eda kalo sudi buat ye;

http://tomatogurlslife.blogspot.com/2010/10/pleasa-jangan-tag-saya-lagi.html

Ckin Kembaq said...

klakar la akak..haha

aSmiDar said...

Nur : yer ke die g2??hikss


Diana : tak tau la..mungkin silap pandang kot..tapilanding atas kucing tu releks je..nmpak macm stim jer..hehe


sukemakan : nak kata silap lame pulak die landing...hikss..ooo..kucen u tak akil baligh lagi kot...:)

aSmiDar said...

Cik Tom : Haa...kucing pon ade spisis ni..tak sangka...hihihi


Blade : kalau org sama orang jadi anak la dik...hahaha


sarah : benarnya eda tak suka kucen sbb eda alahan..tp mak nk pelihara sbb banyak tikus..
die siap warning lagi jgn buang kucing tu walu die g mekah ni..hehe

aSmiDar said...

Cik Tom : okey ...nnt akak buat :)


Ckin : akak ke kucen tu yg kelakar dik?? hehehe

Ckin Kembaq said...

Dua2 kelakar akak..hehehehehe

Ogy said...

heheheheh...cutenya tuceng...bak satooo