13 October 2010

Mata Sakit Or sakit MAta

Mata adalah dabel sakit arini..Semalam aka kelmarin tak boleh nak gambarkan keadaan mata macamne..
Bermula dari GAtal2 ringan kemudian aku garu then bengkak tak boleh bukak langsung....
Sapa2 yang ade resdung memang boleh rasa macane gatalnya....Ibarat macam ni...(ulat bergeliut kat mata dan hidung)

cari pic dalam gugel...geli pulak aku nak tepek sini dan bayangkan kat muka aku semlam..so tak de pica lain..

Arini datang keje dengan mata yang sepera sepet...hikss



psssttt : Ade berita baik sebenarnya yang baru dikesan pagi ni..tapi masih terlalu awal...kita pospon dulu sampai betul2 konfom..hikhikhik..lalalalala

25 comments:

Tomato Gurl's Life said...

wah ade mix chinese ek??mata sepet...huhu..
cepat2 pi klinik amik ubat sakit mata ye..
smoga cpt sembuh :)

aSmiDar said...

haha..mix chine ke??
tak lah..dah mmg dasar mata sepet..hiksss

aSmiDar said...
This comment has been removed by the author.
byna said...

sama la kite..kU aka akupn bru lps sakit mata..xm 'timbing' plok..ahaks..

byna said...

sama la kite..2,3hr lpspn i sakit cm u gak..lg bengkak..cm 'timbing lak p dh ok..telan la ubat ceterizet D..I'Allah anda ok..ahaks..pr0mote lak die ye..

byna said...

sama la kite..2,3hr lps pn i sakit cm u gak..tln la ubt caterizet D..pr0mote lak..ahaks

sarah-najwan said...

bbay saya pom kene nih..nati nk snap pic and stori mori jugak...kalu sakit mata gak..sayo keno off skoloh lah..jago anok..hukhuk..

aSmiDar said...

Byna : Haaa...Miss Byna ni salah sorang yang tau ape itu resdung..hikss..
ubat gapo tu??beli mno??

aSmiDar said...

Sarah : ermmm...sian la kalu baby keno..
kito hok tua(opss tua ker..hihi)
ni pon tak tahan bila kna....

Safinaz Hanum Ahmad Anuar said...

berita baik? cam tahu jer :)

aSmiDar said...

Hanum : hehe....tunguu...nnt akan ade entry untuknya...:)

ainzuryn said...

sakit mata...penah satu family kna sakit mata, lambat betul nak baik.

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

mata sakit ke?cam merah2 je...harap cepat sembuh k...

Ckin Kembaq said...

eh..akak..mcm tau je brita gmbira tu..hehe nati jangan lupa kongsi naa..

aSmiDar said...

Ain : tula...bila dah kena ssh tol...Nak celik pon tak boleh...

aSmiDar said...

MamaAqis..erah sbb gosok kuat sangat..
tapi dah ok dah..thankss eh..:)

aSmiDar said...

Ckin : Nnt konfom akak sebarkan seantero blog..hiksss

diana said...

ali nak dapat adik ye...
best2...

RuSh D said...

takpe ler mata sepet...
jd org korea/cina /japan sekejap..huhuhu

NURULekmiRabat said...

org kata sakit mata jgn tgk cermin hehe..

aSmiDar said...

Diana : hehe..rahsia dulu...:)

aSmiDar said...

Rush D : hehe..tak mau aihhh

aSmiDar said...

nurul: ekk???
oooo...ok....:)

~SukEMakAn~ said...

adakah?????!
hehe

aSmiDar said...

Adakah??jeng3