06 October 2010

Ku Kuciwa

''Kawan Baik'' Lewat datang jenguk aku 2,3 Hari, Dan Masih terlalu awal lagi untuk mengesan adakah ini berita baik,bahagia,gumbira..
or..''kawan baik'' saje-saje nak main cikucak dengan aku..

Tetapi kerana ketidak sabaran En Edo...dipaksa nya juga aku melakukan uji kaji..

kerana kesetiaan aku kepadanya....waahhh..
Aku telah menjalankan uji kaji..
uji kaji yang biasa dilakukan kaum wanita..
ade ke kaum lelaki buat uji kaji ni??
non ado rasanya..
huhuhuuhu



dan setelah berpuas hati dengan uji kaji yang telah aku lakukan..
ini adalah jawapan diatas segala kebetulketidakan yang berlaku...hehe


1 line sahaja....
line ke2 tu macam malu2 saje nak muncul..
soooo.....
yiiiileekkkkkkk..

bukan la mengharap sangat2..tetapi kalau dah ade...itu rezeki namanya..
lagipon kalau tak sekarang bila lagi masanya aku nak kumpul 10 orang kan...kan...kan...hehe


pssstttt : Dak comel Ali belum nak ade saingan lagi...kalau ade sekarang agak2 dipenyet lawannya itu..huhuuhu
sooo...usaha lagi...biar Dak comel Ali kenal ape itu taik ayam dulu.....huhuhuhu

32 comments:

MRS. K said...

takpe, cuba lagi.. hikhik

Safinaz Hanum Ahmad Anuar said...

ada rezeki tak ke mana.. insya Allah

aSmiDar said...

cuba itu sudah pasti...hehe
thanks...:)

aSmiDar said...

kan..kan..kan...rezeki dari Allha..kalau die tak bg...takdenya..kan..kan..:)

Ckin Kembaq said...

Bagus2..tmbh lagi khalifah naa..hehe

BLADE EDGE said...

salam kak..

aik??! satu line jee.. lambat lg la nk kumpul jadi 10 org. kata nak ada 10...hehehe

BLADE EDGE


p/s:
kita baru ada 1! 'manager' kata lambat lg :-DDDDDD

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

cam sama2 ek line lagi satu tu...ape kata try waktu subuh masa lepas bangun tido tu..mana tau samar2 tu ada hasilnya...ape2 pun kita doakan yang terbaik untuk asmidar k

Nur Hawa Mohd Zin said...

usaha tanda kejayaan...mane tahu..yang malu2 line tu nak kuar esok lusa terang..heheh...

aSmiDar said...

ckin : belum la yang..hehe

aSmiDar said...

Blade : tu la..aishh..usaha kena kena keras neh..hehe

aSmiDar said...

Mamabalqis : waa..sampai jugak mama kesini...Okey...nnt cuba lagi..:)

aSmiDar said...

Hawa : harap2nye...hehe:)

RuSh D said...

insyaallah, adalah rezeki tue nanti...

aSmiDar said...

InsyaAllah....Amin...

aSmiDar said...

InsyaAllah....Amin...

diana said...

dah lama tak beli alat ni..
haha...

diana said...

dah lama tak beli alat ni..
haha...

Iman said...

takper.....cuba lagi...iman pun tengah mencuba gak...huhu

aSmiDar said...

Diana : Hehe..mesti tgh merancng..atenya serik uri lekat...huhu


Iman : tgh cuba jugak??
chayok2...:)

Amy Syaquena said...

salam..

tak per cube lagi, tapi sekurang2nya dah ada cahaya matakan x macam amy huhu...


jemput ke sinar raudah..
http://sinarraudah.blogspot.com/2010/10/di-tindih-makhluk-halus-semasa-tido.html

aSmiDar said...

Amy : ermmm dah ade sorang buchuk pengrang jantung tu...:)

Amy pon kna usaha lagi..:)

INTAN.... ~ said...

usaha tangga kejayaan..
hukhukhukkkk
=)

Tomato Gurl's Life said...

jangan sedih eda..takde rezeki lagi...kan muda lagi..boleh cuba lagi..hihi

miZz_nizZ said...

akn de gak tu nnt..10 org?bek 11,leh wt team bola.hehe

~SukEMakAn~ said...

cube lg kak!
insyaAllah mgkin dapat pasnie
hehe~

aSmiDar said...

Intan : yes...Cayok2..:)


Cik Tom : tak sedih sangat....
Okey jer...yee..muda trang tang2 lagi..hehe


mizz : Mesti ade.....10dlm gggaman...:)


Sukemakan : Pasnie konfom dik..:)

ummuabdullahsyaakir said...

Insya Allah...ada rezeki Eda tu nati...usaha jangan putus yea

.:. Maa .:. said...

Ya Allah... mcmana ma blh termiss nk bc entry ni... rupanya da lmbt peyed yea... bape hari lwt tu, ma dulu 4 hari cek dabel line.... huhuhuhu, dun weri oke... try again ;) n the best thing waiting 4u soon... ;)

aSmiDar said...

ummuabdullahsyaakir : insyaAllah....
Tengah gigh berusaha neh..hehe

aSmiDar said...

Maa : huuhu...rezeki maa awal..
Lambat la ore ni..huhu
kalau ikut mie pon 3thun baru bleh mema...huhuhuhu

xpolah..Ali ade pengubat dukalara..huhu

.:. Maa .:. said...

yo ko mi blh mema 3 thn??? xtau pun. klu btl, mmg lama tu kn. da ni mmg nak ko, merancang mmg nk lmbt... kn ada ali kn...

pssstt: mcm glemer jah panggil 'mema'... kihkihkihkih ;p

aSmiDar said...

Maa : memang Ali panggil die mema..haha

ermmm mano buleh merangcang..
kan tok leh lgsung sajo jah..huhuhu