09 October 2010

Asal Sabtu Je malas..Asal Malas Je sabtu

Aduiiii..
Bila hari Sabtu je mesti maaaalsss sangat..
Malas nak datang kerja, malas nak buat kerja, malas segala mak neka lah..

Orang lain monday blues..Aku saturday Blues lagi..
sebab dahhhh kena kerja..
cuti hanya hari jumaat..
Fedap la..macam nak brenti kerja ke..
Kerja penat2 gaji totap tak naik2 jugak..fedap tak fedap ko nyah..hahaha

Kelmarin tak de aktiviti sangat..Aku biasala bila jumaat je kain, bila kain je jumaat..
lipat kain, jemur kain, basuh kain dan segala benda yang berkaitan dengan kain aku buat..Pastu petang bawak Ali pergi jalan2 kat pasaraya..Pistol pink Tu kelmarin baru beli hokey..

Die yang pilih sendiri..Nak pink jugak..haha..
ini Budak comei suka pink
tak tunjuk lagi koleksi berus gigi,patung,dan mainan2 lain..
semua pink.haha
Sian anak aku...Asal beli mesti mata aku tangkap warna pink....tak hengat anak mak ni laki...hehe
Tapi sekarang minat tu dah jatuh kat die..Tak salah kan..???



Pssstttt : asal jangan jadi lembut selembut Pink sudahla yang..Pengsan Mak ko nih.....
ehhhh...Anak mak jantan..ganas lagi...hhuhu

12 comments:

diana said...

ajar dia tengok
otomen selalu..
tapi takut gak jadi macam anak sedara akak..asik nak lawan je..
ehhhehe

aSmiDar said...

uihh...die bukan main lagi..
silap sikit nk boxing org..
ik..ah..ik ah..
Bekeng orgnya...huhu

Tomato Gurl's Life said...

eh eda cuti ari jumaat je??erm mesti letih ek..sabar ye..nak cari rezeki mmg camtu..utk anak2 tersayang jugak kan..huhu

wah tunjuk la semua koleksi pink anak eda next entry..cik tom nak tgk gak..kenangan tue bila anak eda besar nati..hihi

nur said...

asal ahad apa lak

ALL IN ONE

hamzah ian said...

sabtu gua tido sampai kul 12

RuSh D said...

dh mak dia minat pink,mesti ler anak pn minat sama..hahaha..

aSmiDar said...

cik Tom : nnt eda kumpul sume brg eda bt entry yeh..:)

aSmiDar said...

Nur : Bila dah Ahad terpakse segala benda..hakhak

aSmiDar said...

hamzah ; sangat jeles okey....:)

aSmiDar said...

Rush D : Yup...dah mak minat g2...dari kecik tu jela warna y die nmpak..haha

~SukEMakAn~ said...

haha
abes la kak kecik kecik lg da suke kat pink nie
tp comei pe tgk budak laki kecik2 pakai baju pink
alahai
rasa mcm nk tarek je pp
hehe~

aSmiDar said...

Sukemakan : haa..comeikan bdak2 pakai pink..
tp masyarat tak berapa nak boley trima lagi..bukan masyrkt je..apak die pon same..hahahha