07 October 2010

Tak Syesuai laaaaa

Assalamualaikum..
Eda bersiaran dirumah sedang menghadap blog menggunakan Lappy cayam kecik molek..
Membelakangkan Tv...
Tv tengok bontot Eda jer..hehe..

Jangan main2..
Walaupon bontot je tengok Tv..segala ape yang berlaku ditv eda tau..hhuhuhu
Dengar Berita TV3..

Macam-macam la berita sekarang ni...pelik-pelik...agak2 dulu ade ke benda-benda pelik macam ni??
Wallahuallam...
Abang Rogol Adik,Atuk Rogol nenek orang lain(yang bukan Bini Die la)
Atuk Rogol cucu
??
Tak paham betul..macamne la dorang pikir waktu nak rogol..tak ke terasa malu dan segan??

tak takut Tuhan ker wei??

Pastu pulak,,hukuman die penjara 10 tahun,13 tahun dan beberapa tahun
Tak adil betul..Budak perempuan tu dah rosak..
die masuk penjara pastu kuar boleh kawen beranak pinak tanpa cacat cela lagi..
kalau la aku diberi peluang untuk hukum orang macam ni..
aku pilih untuk potong anu die...
biar die rasa macamne rosaknya ape yang dah dirosakkan.!!
huhhhh...

eeehhhhh...Nak cakap benda lain ni..
tadi blog walking...
bukak satu blog ni.die punya lagu kat blog...Fuhhh..wa cakap lu..meleleh taik telinga...bingit giler...
dah la aku pasang lappy ni dekat telinga anak aku tengah tido plak tu..
nasib baik tak sentap budak kecik ni...huhuh
Cari lam blog tu mne boleh tutup lagu tu..tak jumpa!!
pastu aku tekan mute kat blog ni...
lambat okey!!
terus aku pangkah..
tak kuasa mak...

huhuhu


Psssttt :Kata ganti diri berubah menunjukkan betapa geramnya...cian anak aku terkejut...hahaha
sooo..tak sesuaiiiii okey..
Nak letak lagu boleh...
Cuma biarlah lagu tu orang dengar sejuk hati..
ni tak...berserabut...huhhhhhh

16 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

tu lah kak..mereka ingat mereka letak lagu utk mereka dengar..tapi org lain yang dengar..dulu awal2 awe letak lagu gak..even lagu nasyid org kata annoying..so tak da lah letak..heheh

aSmiDar said...

Awe : tu la...
kalau dorang letak jugak tempat kita nk tutup lagu okey jugak..
Terkejut kita kan..huhuhu

Nur Hawa Mohd Zin said...

tu lah kak....nak buat macam itu blog mereka...

marinahunny said...

teringin jugak nk letak lagu dlm blog tp mikirkan nanti serabut.. baik xyah letak la..

diana said...

eda..setuju..
dulu akak pun letak lagu..
tapi diri sendiri yang bingit..
tak boleh nak berpikir kalau letak lagu..
2,3 hari lepas raya akak buang..
tak leh tahan ooo...

miZz_nizZ said...

ank akak tjge dr tdo time tu..?sian die.

Ckin Kembaq said...

Lagu?....

Akak,kat blog ckin lagu dahsyat x?..huhu hehe

aSmiDar said...

Awe : ermmm..blog mereka..tapi mereka jugak rugi..hilang sorng pembaca..huhuhu

aSmiDar said...

Marinahunny :Klau lagu slow xpe kot..jangn yang macam tarian naga tu dah la huhuhu

aSmiDar said...

Diana : huhu..kallau Tuan blog pon tak boleh dgr..lagi2 la orang lain..
Tapi diorang suka kot macam tu..:)
dan lagu akak dulu mendayu2..okey la jugak..

aSmiDar said...

mizz : Tak terjaga lagi...tersentak je...dah kt telinga die..hahaha

aSmiDar said...

Ckin : lagu kat blog ckin okey...
akak pon suka dengar..
bukak kat opis budak2 mesti tau akak bukak blog ckin..huhuhu

Tomato Gurl's Life said...

paling xsuka blog ade lagu..lebih2 lagu ntah pe2..kalu lagu maher zain..kadang2 layan gak dengar..hihi

aSmiDar said...

Cik Tom : ermmm kan..ramai y tak soka...:)

BLADE EDGE said...

salam akak...

baik xyah ada lagu kat blog..buat serabut je..kdg2 tu jd pening kpala bila bukaknya..grafik pun xyah la byk sgt, too much laa T_T

aSmiDar said...

BLADE : BETUll.BETUL..BETUL....
gayam upin ipin..:)