18 September 2010

Asyik cakap pasal niii jer..berlagak ekkkk???

JAWAPANNYA :
TAKKKKK..bukan belagak..saje nak mengabadikan memori kat sini..ceh..cehh.ceh...

Nanti dah tua2 lupa itu dan ini(Nauzubillah)..bleh refer balik entry2 dalam ni dan boleh ingat...
ooooo...kat benda tu..
ooooo...kat benda ni...haaaaa g2..hehehe..
.
.
.
.

Ape cerita yang same lagi tu??
Dapat BE..hehehe..
BE yang ke 7...:)
opss.opss..jangan bosan yer...kuang-kuang-kuang...:)

BE kali ni dari CRES WELLNESS..
aritu dah buat entry pasal cress wellness ni..
ropa2 nya itu adalah kamu BE...
patutla melekat semacam jer..hakhakhakh..


terima kasih lagi beribu2 kali nuffnang..:)


pssssstttt : Kalau aku dapat sertai promosi percuma tu lagi la gumbira..hakhakhak

4 comments:

diana said...

murah betul rezeki
eda ye..
tahniah..

marinahunny said...

kali kita blog jer psl iklan tu kira buleh dpt BE ek?

aSmiDar said...

Diana : huhu..diana pon dah dapat kan..cuma tak bgatu jer..hehe

aSmiDar said...

marinahunny : Tak jugak, bergantung pada keadaan la jugak...eda pon baru lagi..xberapa nak paham lagi..kihkih