27 September 2010

Award dari Diana :)

Thanks akak diana sebab Tag eda..
baru sekarang boleh ambik sebab kelmarin dan kelmari adalah sibuk dan tidak sempat..:)
Ni la ropa award tersebut..
pink...i like...



okey..zaman sekarang ni nak ambik award pon kena jawab soklan dulu..
kalau tak puteh mata la ko jang 
hahaha...kejamnya..hehe

Write 5 interesting facts about the person who gave u this award
*Nama Manja manjaan die Diana
* Bahasa kan diri sebagai akak
* Ade sorang anak perempuan namanya Maisara...comelll(boleh berbesan ker)
* Suka membebel-bebel dekat belog somel die
*Dah ade 470 folower sekarang....

~Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby
*Eda pon comel juga
* kulit sikit lagi nak macam mek saleha
*suka bebel2 kat blog jugak
* suka blog walking
* suka makan
* suka tido
*sayang suami
*suami pon sayang eda
*Boleh percaya ni
*suka gelak..

Pick your most 10 deserving recipients and describe them.
10?banyak nye..

Da tecik
Atiey
Ekin
Hawa
Bidud
JAlela
Krole


6 je voley???
hehehehehehehehehehe


pssttt : Diana cakap nak ambik ke tidak terpulang..tapi kalau ambk sekurang2 kurangnya terisi jugak entry pagi ni..betul ke tidak...betul ke tidak...betul ke tidak...hehehehehe


6 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

congratulations kak...

aSmiDar said...

Terima aceh..akak tag hawa jugak tau

Nur Hawa Mohd Zin said...

heheeh...ok kak...banyak tag awe hutng nak buat ni..tq kak...

aSmiDar said...

okey..:) no hal punya..biar lambat asal selamat

diana said...

nak berbesan?
mesti ali tak mau..
maisara kuat menangeh...
lari tengah malam dak ali kang...
hhehhe

aSmiDar said...

Diana : haha...kuat menangeh ke budak comel tu..huhuh..
xpe..abg Ali pujuk nnt..cehhh g2..hehe