01 September 2010

Mak Menang Motor!!!




Wahhh..
bahagianya kalau betul mak menang motor..
sah kan motor..
basikal buruk pon mak xpenah dapat lagi...
hakhak..kecian...

okey..mak dapat Award sebenarnya..
dari sud@is
tadi jalan-jalan blog beliau ternampak nama mak pon ade kat c2..
so mak ambik yer..hihih

Terima kasih Beliau..:)
Blog comot dan merapu macam ni pon dapat award..hihi..
mungkin dipandangan orang lain okey...siapa tau kan????..hihihihi

okey..
sebelom betul2 dapat award ni kena jawab soklan dulu..




1. Apakah yang bermain difikiran anda sekarang? 
-dalam pikiran sekarang..macamne nak jawab soklan2 ni...hihi 

2.Apakah nama samaran anda?
 
-eda,ida,da,mieda,as...makcik..akak,blom ade lagi yang panggil nenet je..

3.Siapakah 3 orang yang paling kamu sayang?

1-Mak
2-suami
3-Anak

4.Panggilan untuk si dia?
Abang..time2 nak mengada..sayang..

5.Hadiah yang anda impikan dr seseorg yang istimewa?

Sebuah banglo kot??


6.Blog yang anda selalu lawat

blog yang best2.. 

7.Tag kepada 15 blogger
1. Atiey
2. Bidud
3. Ekin
4. maa
5. Asy
6. Myna
7. syira itik kejam
8. lapan je..aci tak???hehehehe

8 comments:

Ckin Kembaq said...

menarik,.ni ada contest ka?..hehe

aSmiDar said...

ehh..bukan..xpayah kontes..dapat hadiah terus..hehe..
eda tag ckin jugak ek...

award tu untuk ckin..:)

iqbalsyarie said...

Wah...banglo :)

TERBARU: Kasih kerana Tuhan

Ckin Kembaq said...

wah...tq naa..nak jugak nih..hihi

aSmiDar said...

iqbal : Banglo belom dapat lagi..hihi

ckin : okey..:)

::Mamalyna:: said...

wah...menarik award tue...heheh

Mama Murai said...

salam mama... sebenarnya 1st time sesat masuk kt sini.. hehe pakcik google bagi alamat nie time jejak kasih.. byk koleksi award nampak :)

aSmiDar said...

mamalyna : ni xseberapa lag jika nak banding ngn u y selalu menang kontest..hihihii

mama murai : datang la lagi..dialualukan sangat kehadiran mama...hehee