04 September 2010

Teringat Kat Budak kecik laaa..

alahai..
teringat kat die la..

sebab??
pagi tadi lepas sahur kitaorang tido balik..ngantuk sangat2 hari ni..
pastu macam besa la budak kecik ni bangun dulu..
die memang selalu bangun awal..

bangun2 je  terus panggil aku..
cium2 peluk2..
arini aku ngntuk sangat.so tak layan la die..
die mula la aktiviti nak mengejutkan orang tu..huhuhu..

die panjat2 pastu lompat2 badan kita..
last2 kaki die tersepak muka aku..

aku terkejut sebenarnya..
terus marah die...:(

aduhhh...menyesal ase...

lepas kena marah, die turun dari katil pastu duduk kat bawah..
macam merajuk la..

disebabkan oleh mengantuk yang amat sangat..
aku tak p pujuk pon die..
huhuhuhuhu..
nyesal laa...

teringat kat die ase..
hukhukhuk

10 comments:

hamzah ian said...

hahaha.. nice

aSmiDar said...

huhuhu..betol..teringat bila ingat balik..

diana said...

ala kesian nye..
kuat merajuk ye...
manje ni..

INTAN.... ~ said...

huhuhuuu
so sweeettt...
=)

Ogy said...

selalu mcm tu kan...kalo termarak anak ke..tertaklayan dia ke...lepastu mesti rs menyesal sgt2...takpe leh cover pujuk balik kan??

aSmiDar said...

diana : tu la.manja sket..heehe tp biasanya die xde nk mrajuk2..die mgamuk je..tu yg die mrjuk ase brsalah tu..

intan : huhuhu

ogy : haa..bila teringat balik ase kesian plak..xpe..smlam dah bagi adiah dah..
dah cover balik..:)

Tomato Gurl's Life said...

olo2 majuk da budak kecik..nati pujuk ye..hehe

aSmiDar said...

cik Tom : kejap je die..
pastu okey..:)

LiErOSe~QiEmi said...

cian budak tecit kena marah..huuhu..tapi klu ngantuk+penat mmg tak igt dah kan.. ihihihi

aSmiDar said...

lierose : ermmm tula..xperasan terrmarah die..hukhuk