28 September 2010

Majlis persandingan (Tak bersanding pon)

Tak De bersanding beria pon..cuma ade kerusi pastu latar belakang untuk ambik gambar je...
segalanya sederhana...:)

Sebahagian hantaran dari pihak lelaki

Ni la laki dan anak akak...
ohhh..tema adalah gold..coklat..oren..dan segala warna yang seangkatan dengannya..:)

Sebahagian Hantaran dari pihak perempuan...
Ni laki dan anak akak lagi..
kenape Tecit menangis???
kena marah dengan laki akak sebab die taknak pakai baju tu..
gatal die kata..
tak sentap akak?????huhhhh
Ni budak tecit yang tak nak pakai baju yang didakwanya gatal..:)
muka masyam :(
tapi mujur kejap je..bila dah jumpa kawan2 dio okey balik..:)


cik Tom ngan sukemakan reques nak tengok pengantin perempuan..
walaupon akak terketar nak tunjuk..
akak tunjuk yang ni la..
yang ni je akak berani..
harap2 dorang tak marah..
jangan saman eda yer kak..eda orang miskin je xde duit nak bayar saman...kuangggg
Ni future pengantin..
majlis kali  ni adalah yang terakhir dalam kuaga kami...
tunggu dorang ni jela nanti baru ade majlis pulak..:)
ini kuarga kecil kami..:)
en edo pakai macam pengantin..
ramai yang jumpa die tanya "ni ke pengantinya??"
tapi tak de plak orang jumpa akak tanya "ni ke pengantin perempuan?"
tak sentap ko nyah???hahahaha
Ini pengantin yang dah lama tapi tak basi lagi..
masih loving each other g2..haha
Ini Rombongan dari pengantin leleki baru sampai...
payung maybank tu penting..
ini kawan2 eda yang datang:)
tenkiu korang..
pinjam bilik pengantin nak bergambar..
sume ni gila bergambar
*(ke akak sorang)kuangggggg
Acara di akhiri dengan potongan kek yang dah separuh hancur oleh budak berdua ni..
dah dorang jugak yang rasmikan kek tu..
diorang jugak la yang abiskan..
memang penggila kek betull.hahaha
pssstt : Alhamdulillah semuanya telah selesai..pengantin kata nak pergi hanimun kat cameron..dann...dann..dann
diorang nak sponsor ahli kuaga sekali...yang ni akak tak sentap...akak soka...hahaha

12 comments:

diana said...

dalam poket baju melayu ali
tu ade handpon ke??
wah..bukan main lagi ye..

Safinaz Hanum Ahmad Anuar said...

pengantin tak mo sponsor kita org gak ke?

aSmiDar said...

Diana : Nak memujuk tu...biar dia tak ingat baju tu gatal..haha

aSmiDar said...

safinaz : boleh jugak kot..tapi tunggu pengantin jadi jutawan poworrot dulu...:)
hehehe

INCHIK PIPI PAU PANAS said...

kiut giler ank kak as..macam mama die...tomey2...

~pinkylixi0uz~ said...

besnye kawen awal..anak dah besar tp mak muda lagi..cun gitew..T*T

aSmiDar said...

Inchik PPP : haha..Nah 2 Posen...:)

aSmiDar said...

Ja : hehe..soooo...Jom kawen....:)

CiciRery said...

comel lah budak2 tu :)

aSmiDar said...

cici : hehe..mereka dari gen y comel juge..hehe

CiciRery said...

haha.yela mak diorg pun kiut ;)

aSmiDar said...

cici : haha..awww..malu mak...:)