04 September 2010

Cerita Pertama pada pagi ni

Okey...Harini nak bercerita pasal beby baru...
dah selamat dilahirkan pada 02 09 2010 pada jam 12.00malam..
dengan senang dan mudah...Alhamdulillah...
memang dah tak sabar2 nak tengok dunia budak comel tu..
sangat la comel...
gambar tak boleh diuplode lagi kerana sebab2 yang tertentu..
Nanti2 kita uplode yer..

ohhhh...Nama beby Dah dipilih oleh mama dan baba nya..

MUHAMMAD ABDURAHMAN IBN AUF BIN AHMAD IDRIS..

sedikit panjang nama beby kali ni..
xpela.dah memang sesuai dengan tarikh lahir die...
petang karang nak pegi melawat die lagi...




pssstt : Rindu bau beby...:)

6 comments:

apik pehe said...

wahhh..panjangnyer..aper maksud nama tu?

aSmiDar said...

Lupa plak nak tanya..
nnt eda tau eda bagtau ek..hehe

diana said...

stanby
sampul duit raye
lagi satu la tahun ni..
hehe

Tomato Gurl's Life said...

cantiknye nama baby...mesti comel ek...cik tom tggu ieda upload gmbr baby baru..yeay!!

aSmiDar said...

Diana : hehe..kna stnby dah tu..huhu

aSmiDar said...

cik Tom : Nnt eda uplode yer..:)
smua beby pon comel kan..:)