21 September 2010

Kipas ajaib!!!

Tarammmm...Ni la kipasnya..
Kipas ajaib..
kuanggggg..
bukan la ajaib mne pon....
bila bukak die jadi macam ni...
(Abaikan pemandangan belakang y bersepah)
seee...ade lampu..sangat cumelll...
bukan main soka lagi budak tecit tu...
ciap nak pengag2 lagi..dah kena baru tau sakit...
(Abaikan pemandangan belakang y bersepah)

haaaa...nampak tak..lam pica tak nampak sangat la...
reall punya memang cantik...


Ade video..nak uplode berejam2 plak..malas acik..hahaha.

ni semalam punya..
nak tergelak bila ingat aksi tecit pagi tadi masa nak mandi..
aku mandi kan die macam biasa..pastu die lari2..
aku cakap la..babahhhhhh..Ali xnak mandi ni..

pastu babah datang dengan rotan..
die tengok je mula2..
pastu berlari datang kat aku dengan mulut cakap  ''bahaya ni..bahaya ni...lari!!!''pastu gelak..
dengan berbogelnya..terkedek lari...

Babah yang nak marah tadi pon gelak panjang..
boleh die nyenyeng g2..
hahaha..
kelakar la Ali sayang ni...



psssstttt :Dah besar dah anak mama :)

4 comments:

Almy said...

aSmiDar, gunakan Statcounter untuk jejak,,,

aSmiDar said...

okey..terima kasih..:)

diana said...

ala comey nye..
tau la takut ye..

aSmiDar said...

diana : hehe..tau jugak takut kat babh die..huhu