02 September 2010

Mak tak sengaja termasuk blog kamu nok..Mak tak hingin sebenarnya..

hakhakhak..
Mak tak hadap pon nak masuk blog comel kamu tu ..
mak tak cari pon..

tapi bila mak duk blog walking.duk berlari2 anak dan melompat2 dari satu blog ke satu blog..
mak terjumpa satu blog ni..blog nok rupenya..eh..eh..kecik je donia ni kan..

mak taknak masuk..
tapi mak dah TERRRRRR..

dan sekali lagi tadi mak dah TERRRR jugak..
Mak dah baca kamu maki mak yer????
semoga Allah berkati kamu nok
mak tau kamu yang somel lagi lote tidak mengijinkan mak masuk c2..
Mak mintak maap yer nok..

Mak taknak masuk dah..
sebab mak pon tak lalu nak masuk dah..
maap yer nok..hihihi

Cuma satu benda je mak perasan..dulu cakap lain..sekarang dah jadi lain...memang tak lekat pendirian ek nok ni??????
nok dah kutuk benda tu dulu kan???
tapi benda tu ade kat blog nok la sekarang.....nok memang suka g2 yer nok??

isshhhhhhhh...

Psssssttt : Tak payah tukar la url blog yer..cian plak kat nok dah berapa kali tukar blog, berapa kali delet entry..
opss..lupa..nok mmg xde pendirian..jadi suka hati nok la..

babai nok...


Kali ni mak tak masuk dah..

13 comments:

Aleeya said...

hehe jeng jeng jeng..sape tu eda..kwn lama keww ...klaka lak baca entri eda neh hehe..slmt bebuka eyh =))

aSmiDar said...

Aleya : hehe..kawan yang sebenarnya lawan...hakhakhak..

EkiN said...

i know

Atsuko Ichirou said...

bukan shaye kan??hehehe

Atsuko Ichirou said...

bukan shaye kan??
huhuu

aSmiDar said...

ekin : huhuhu..hanya yg tahu mengtahui..:)

aSmiDar said...

atsuko : ehh..bukan..atsuko bagi eda masuk blog atsuka kan???

eda pon suko atsuko masuk cini..
masuk lagi yer..:)

bnda ni xde kna mgena pon..hikhik

marinahunny said...

hahaha biarkan dia dgn dunianye..

aSmiDar said...

marinahunny : yup, biarkan mereka..:)
orang nk masuk cini masuk la..janji jagn buat puaka sudah..haha..kan..kan..kan...

deelira@deeliraz said...

kui kui..lagi syok kalau asmidar bg link nok tu :p

aSmiDar said...

deelira : tak boley..nnt die tukar link lagi...sian die..

sume org nak buat musuh....
macm tu la akhirnya..huuhuhu

atie_hidayatul said...

hahah....n hahah lg...
i like....
nOk3....
knapa ler kmu jd g2 nOk...
kesiaaannn......

aSmiDar said...

atie : biasa la..nokk tu mmg dari dulu lgi macam tu...

sume orang musuh die..
die ade ke kawan baik???

kecian....

pssstt : yg penting die pon masuk lam belog mak la..

mak hargai nok..tmbah trafik mak..hikhik