07 September 2010

Dapat Hamper Raya Dari Bos Terchenta

contoh sahaja.
Tadi jalan-jalan cari makan..opsss..hehe
ke opis kakak kat sebelah nun..

die duk tayang2 hamper yang die dapat dari bosnya yang terchenta..
DIE.....!! okey..
bukan nya aku yang dapat..kuang..kuang..kuang..

Baik kan bos die..
Bos aku???
Haramm...
bajet kurang kot..kihkihkih..

petang ni die, yakni kakak aku berbuka kat luar.BOSS.... die jugak yang belanja!!!
BOSS aku???
sekali lagi..HArammmm..haha
bajet kurangg kot...hihi

tu je la nak cerita..
xpela bos die ke bos aku ke..
balik umah yang same jugak hamper tu nanti..
opkos la ngap sama2 kan..

tapi minah tu kendekut sikit..
hehe

pssstt : mengantuk yang amat sangat...penat...dan dahaga mengalahkan orang pose...oppppssss....hehehe

2 comments:

Maa said...

ekekeke... mema ko. dia kijo tmpt da ko. kamceng 2 beradik dih. hik

aSmiDar said...

hoo..die..haha
kamcing la..ore nk tgk pon kdkut..kihkihkih