06 September 2010

Award Dari Syafiqjemain..Tenkiu adik :)

Okey..Award ni kelmarin lagi dapat dari adik syafiq..baru sekarang berpeluang tuk pegi kutip ini Award..
Terima kasih yer adikku..hehe

ohhhh..seblom nak mengaku Award ni hak milik mutlak aku kna la jawab soklan-soklan y diberi terlebih dahulu...




1. kalau balik raya, rumah siapakah yang anda akan balik?
Mula2 sekali balik umah mie(Mak), petang2 sket dah puas2 berguling balik umah mak mertua pulak..atenya rumah sjengkal saje..hahahaha...

2. Juadah apakah yang sering dihidangkan pada hari pertama RAYA anda?
Ketupat dakap memang konfom ade..pagi seblom pegi sembahyang raya kita makan meehon goreng sajork..huhu

3. Pakaian anda di pagi Raya?
Mestila baju kurung yang comel baju dijahit oleh ibuku...hikhik

4. anda pergi sembahyang Raya tak?
Tengok keadaan la...kalau mengijinkan..mesti kna pegi..raya ni??
xmengijinkan kot....hehehe

5. masa salam dan mohon maaf dengan mak ayah, apa yang anda cakap?
Abah, Mie mintak maaf...nak duit raya..hikhik

6. berapa banyak duit Raya yang anda selalu dapat?
Mase kecik dulu banyak la..sekarang harammmmm nak dapat...xde sape nak bagi...hahaha
ehhhh...en edo bagi..tapi cipuuuttt je..hehe

7. Apa tema baju raya korang tahun ni?
Warna Coklat dan Hijau.

8. Apa perkara yang korang suka masa hari Raya?
Pertama sekali coti..haha
pastu boleh makan, pastu leh jumpa sedara mara semua..
rancangan kat tv pon beshh..

9. Siapa insan yang anda ingin minta maaf sangat? kenapa?
Semua orang y penah kecik hati dengan aku..aku insan hina lagi kerdil ini sentiasa buat salah...sob...sob...sob..

10. kalau nak Raya AWARD's kenalah tagged kawan-kawan kamu juga..senaraikan

1.Cik Tom
2.Atiey
3.Bidud
4. Ekin
5.Mama amca
6.Byna
7. Ckin
8. Semua Folowers ku yang tercinta..


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN ......

10 comments:

Tomato Gurl's Life said...

wah cik tom kena tag ek..tengs dear..huhu

Maa said...

da sokmo dpt award. nk jgk. hukhukhuk. sapo nk bg ni.....

aSmiDar said...

cik Tom : okey dear :)

aSmiDar said...

maa : Ore Tag maa jugak tu...ambik la..huhu

Ckin Kembaq said...

msuk ni dah 3 award dah..hehe suka suki...n_n

aSmiDar said...

huhu..okey..:)

BIDUD said...

me pn kna tag..ish2...hape ni..award hape ni..dpt duit x...xphm lgsung..yang snarai kna tag 2 eda buat ke or award suh??????????

aSmiDar said...

ala bdud ni..award ni eda y bg bdud..
sbgai tnda pghrgaan rkn2 blger ni..
org bagi eda eda bg kawan2 eda..
paham??

xdapat duit pon..
dapat penghargaan jer..

atie_hidayatul said...

da tag 2 pas2...??
kira at dpt jgk ker gna klu da tag...
g2 ker..??
xbpe nk phm...
huuh...

aSmiDar said...

ye la laling..
i tag u..u boleh ambik award ni tepek kat blog yu..
pastu jawab soklan2 tersebut..

okeyy???